اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌در قالب طرح ابوعمار صورت می‌گیرد

ارائه خدمات درمانی در روستاهای استان تهران

خبرگزاری فارس: بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران همزمان با ایام الله دهه فجر اقدام به خدمت‌رسانی در زمینه‌ بهداشت و درمان در قالب طرح ابو عمار کرده است.

ارائه خدمات درمانی در روستاهای استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران همزمان با ایام‌الله دهه فجر اقدام به خدمت‌رسانی در زمینه‌ بهداشت و درمان در قالب طرح ابو عمار در روستاهای داوود آباد ورامین، محمدآباد، امین‌آباد و ولی‌آباد قرچک کرده است.

در قالب این طرح پزشکان اعزامی از سوی ناحیه بسیج دانشجویی استان تهران در زمینه‌های عمومی، مامایی، دندانپزشکی، و مشاوره در روزهای پنج‌شنبه و جمعه تا اواخر اسفند ماه سال 1391 به اهالی مناطق فوق‌الذکر به صورت رایگان خدمات پزشکی ارائه می‌‌کنند.

اعزام دانشجوییی به مناطق جنگی

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران همزمان با ایام الله دهه فجر اقدام به برگزاری اردوهای راهیان نور به مقصد مناطق عملیاتی جنوب کشور نموده است.

در این اردوها ضمن بازدید از مناطق عملیاتی، موضوعات اقتصاد مقاومتی،‌ سبک زندگی اسلامی، گرامیداشت ایام الله دهه فجر به عنوان موضوعات محوری و به صورت محتوایی به دانشجویان شرکت کننده ارائه می‌گردد. اردوهای راهیان نور تا پایان اسفندماه 91 ادامه خواهد داشت.

برگزاری طرح معرفتی ولایت

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران همزمان با ایام الله دهه فجر اقدام به برگزاری طرح معرفتی ولایت در اردوگاه یاوران مهدی (عج) کرده است.

در این طرح اساتید مؤسسه امام خمینی (ره) به دانشجویان شرکت کننده در قالب موضوعات معرفتی و سیاسی،‌ مطالب لازم را ارائه می‌دهند.

لازم به ذکر است که این طرح تا 25 بهمن ماه 91 ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2462/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول