اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صندوق مهر امام رضا(ع) استان زنجان:

مجلس بودجه‌ای برای صندوق مهر امام رضا(ع) تصویب نمی‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس صندوق مهر امام رضا(ع) استان زنجان با بیان اینکه از سه سال پیش مجلس اعتباری را برای این صندوق تصویب نمی‌کند، گفت: این صندوق پرداخت‌های خود را از محل دریافت تسهیلات پرداخت شده، انجام می‌دهد.

مجلس بودجه‌ای برای صندوق مهر امام رضا(ع) تصویب نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جمشید مقدم‌پناه شامگاه شنبه در مراسم افتتاح یک‌هزار و 200 طرح صندوق مهر امام رضا(ع) با اعتبار 12 میلیارد تومان که به صورت نمادین در محل رشد و پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پایه زنجان برگزار شد، اعتبار سال گذشته این صندوق را 59 میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: در حال حاضر این اعتبارات 211 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه از سه سال پیش مجلس اعتباری را برای صندوق مهر امام رضا(ع) تصویب نمی‌کند، افزود: این صندوق پرداخت‌های خود را از محل دریافت تسهیلاتی که قبلاً پرداخت کرده است، می‌پردازد.

رئیس صندوق مهر امام رضا(ع) استان زنجان پارک‌های علم و فناوری را یکی از گروه‌های هدف صندوق مهر امام رضا(ع) عنوان کرد و گفت: این صندوق راهکارهایی برای کاهش روند پرداخت تسهیلات به این پارک‌ها در نظر گرفته است.

*حضور کارشناسان صندوق در محل پارک

وی از حضور کارشناسان صندوق در محل پارک علم و فناوری برای کمک به تهیه طرح‌های توجیهی خبر داد و تصریح کرد: یک نفر هم به عنوان رابط بین صندوق و پارک تعیین شده است.

مقدم‌پناه تصریح کرد: تعدادی از شرکت‌هایی که صندوق مهر امام رضا(ع) از آنها حمایت کرده است موفق به تولیدات صنعتی از علم تولیدی خود شده‌اند.

وی با اشاره به وجود متقاضی برای دریافت تسهیلات اضافه کرد: این متقاضیان توانایی تجاری کردن تولیدات علمی خود را دارند.

انتهای پیام/73004/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول