اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردل خبر داد

آغاز به کار کمیته‌های ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در اردل

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اردل گفت: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان اردل در قالب هفت کمیته فعالیت خود را آغاز کرد.

آغاز به کار کمیته‌های ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در اردل

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فیروز خسروی پیش از ظهر امروز در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی این شهرستان اظهار داشت: هماهنگی و همکاری دستگاه‌های عضو ستاد به ‌منظور میزبانی شایسته از میهمان در ایام نوروز از مهم‌ترین اهداف تشکیل این نشست است.

وی از تشکیل هفت کمیته ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در این شهرستان خبر داد و گفت: کمیته‌های نظارت و ارزیابی- پشتیبانی، خدمات شهری و رفاه عمومی- انتظامی، امنیتی و امدادی- حمل و نقل، ترافیک و خدمات شهری – فرهنگی، تبلیغات و اطلاع رسانی- اسکان، اقامت و کمیته آمار در این شهرستان تشکیل شده است.

خسروی هماهنگی و همکاری دستگاه‌های عضو ستاد به ‌منظور میزبانی شایسته از میهمان در ایام نوروز را از مهم‌ترین اهداف تشکیل جلسه برشمرد و گفت: طرح نوروزی با هدف توسعه و گسترش خدمات و امکانات برای رفاه حال مسافران در دستورکار ستاد قرار می‌گیرد.

فرماندار شهرستان اردل در ادامه از آمادگی مدارس این استان به‌منظور اسکان میهمانان نوروزی خبر داد و افزود: دو مدرسه شبانه‌روزی تکنو مهر و مدرسه استثنایی معین در شهر اردل و مدرسه شهید بارانی در انتهای مسیر شهر دشتک و مدرسه امام حسن(ع) روستای قراب در انتهای بخش مرکزی با تجهیزات کامل برای اسکان میهمان نوروزی در نظر گرفته شده است.

وی بر ضرورت معرفی ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان تأکید کرد و گفت: این شهرستان قابلیت‌ها و ظرفیت‌های فراوانی در زمینه گردشگری و طبیعت‌گردی دارد که برهمین اساس لازم است تا مسئولان با اندیشیدن راهکارهای اصولی، زمینه توسعه گردشگری در این شهرستان را فراهم کنند.

خسروی رضایتمندی مسافران و گردشگران ورودی به این شهرستان را از مهم‌ترین وظایف کمیته گردشگری این شهرستان عنوان کرد و گفت: امید است با هماهنگی لازم از مهمانان در شأن مردم شریف شهرستان استقبال کنیم.

وی با تأکید بر اینکه باید شرایط به گونه‌ای فراهم شود که مسافران نوروزی به راحتی با توانمندی‌ها و ظرفیت شهرستان آشنا شوند، تصریح کرد: فلسفه تشکیل ستاد سفر فراهم کردن شرایط مطلوب برای استقبال از مهمانان و مسافران است.

انتهای پیام/68001/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول