اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌شهردار فرون‌آباد خبر داد

افتتاح 6 پروژه مدیریت شهری در فرون‌آباد

خبرگزاری فارس: شهردار فرون‌آباد از افتتاح شش پروژه مدیریت شهری خبر داد و گفت: با افتتاح این پروژه‌ها می‌توان آینده‌ای روشن را برای شهر ترسیم کرد.

افتتاح 6 پروژه مدیریت شهری در فرون‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از فرون‌آباد، علی بند علیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران توسعه فضاهای سبز را در شهر فرون آباد مهم برشمرد و گفت: توسعه فضاهای سبز در این شهر بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته، اما توسعه و نگهداری اینگونه فضاها نیازمند مشارکت و همکاری مردم است.

شهردار فرون‌آباد با اشاره به سرانه فضای سبز این شهر گفت: توسعه فضاهای سبز در شهر بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

علی بندعلیان افزود: فضاهای سبز موجود در شهر فرون آباد هم‌اکنون پاسخگوی نیاز شهروندان نیست لذا مردم با نگهداری درست از اینگونه فضاها، می توانند گامی مهم را در جهت توسعه اینگونه فضاها بردارند.

وی تأکید کرد: اگر شهروندان به درستی از اینگونه فضاها استفاده نکرده و زمینه های تخریب فضاهای سبز را ایجاد کنند، جایگزین کردن آنها کار دشواری بوده و هزینه های سنگینی را نیز دارد.

شهردار فرون آباد در ادامه سخنان خود از افتتاح 6 پروژه مهم مدیریت شهری خبر داد و گفت: با افتتاح این پروژه‌ها می‌توان آینده‌ای روشن را برای شهر ترسیم کرد که خود گامی بسیار مهم در جهت رشد و توسعه شهر خواهد بود.

انتهای پیام/2462/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول