اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

12 پروژه در همدان به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: در آستانه سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 12 پروژه با اعتبار 60 میلیارد ریال در همدان به بهره‌برداری رسید.

12 پروژه در همدان به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز سه کتابخانه مشارکتی با حضور مسئولان شهرستان همدان به بهره‌برداری رسید.

سه کتابخانه مشارکتی در همدان افتتاح شد

کتابخانه مشارکتی شهید علیرضا جنتی با زیربنای 100 متر مربع با دو سالن مطالعه به مساحت 50 متر مربع و یک طبقه احداث شده است. این کتابخانه دارای 3 هزار و 115 جلد کتاب است که در 14 قفسه جانمایی شده و یک دستگاه رایانه نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

همچنین این کتابخانه با زیربنای 130 متر مربع دارای دو سالن مطالعه به متراژ 80 متر مربع طراحی شده است که یک هزار و 700 جلد کتاب در 48 قفسه جای گرفته و سه دستگاه رایانه نیز در این کتابخانه خدمات را به اعضا ارائه می‌دهد.

این کتابخانه در گذشته بیش از 5 هزار جلد کتاب نداشت که در حال حاضر با مشارکتی شدن به 15 هزار جلد افزایش یافته است.

در حال حاضر این کتابخانه دارای 5 هزار عضو است که همه اقشار از جمله جوانان، کودکان، نوجوانان و سایر افراد می‌توانند از این کتاب‌ها استفاده کنند.

با مشارکتی شدن این کتابخانه ماهانه این کتابخانه مجهز به کتاب می‌شود.

کتابخانه مشارکتی مکتب عاشورا نیز با زیربنای 550 متر مربع دارای دو سالن مطالعه به متراژ 250 متر مربع است. این کتابخانه دارای 8 هزار کتاب در 42 قفسه است که پنج دستگاه رایانه نیز در این کتابخانه در خدمت اعضای کتابخانه گذاشته شده است.

افتتاح نمازخانه دبیرستان آیت‌الله طالقانی

نمازخانه دبیرستان آیت‌الله طالقانی در مساحت 260 متر با اعتبار مصوب 130 میلیون تومان و اعتبار هزینه شده 170 میلیون تومان از اعتبارات دولتی و طرح هجرت 3 احداث شده است.

معاون عمرانی فرماندار همدان در افتتاح این پروژه گفت: بسیج در همه عرصه‌ها به خوبی ورود کرده و به همین علت شجره طیبه برازنده این نهاد مردمی است.

محمدعلی محمدی تصریح کرد: همت و تلاش بسیج در همه عرصه‌ها مانند ساماندهی گلزار شهدا، احداث نمازخانه و پروژه‌های فرهنگی نشان از عمق نگاه به جامعه است.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیج بیش از توان اوست، افزود: ظرفیتی که بسیج در ایجاد اقتدار و امید در جامعه دارد، بسیار چشمگیر است که باید از این توان بهره‌ لازم را ببریم.

افتتاح هشت پروژه امور دو برق همدان

احداث 230 متر شبکه 20 کیلوولت با کابل خودنگهدار و نصب یک دستگاه پست هوایی 200 کیلو ولت آمپر در پست هوایی انتهای کوچه دلیران خضر ، احداث 150 متر شبکه 20 کیلوولت با کابل خودنگهدار و نصب یک دستگاه پست هوایی 200 کیلو ولت آمپر در پست هوایی خضر، نصب یک دستگاه پست هوایی 315 کیلوولت آمپر در پست هوایی ابتدای روستای گراچقا و احداث 200 متر شبکه 20 کیلوولت با کابل خودنگهدار و نصب یک دستگاه پست هوایی 315 کیلو ولت آمپر در پست هوایی پارک دیزج افتتاح شد.

نصب یک دستگاه پست 200 کیلوولت آمپر و 100 متر کابل‌کشی فشار ضعیف و نصب یک دستگاه شالتر 250 آمپر در مسکن مهر 48 واحدی شهرک مدنی، احداث 200 متر شبکه 20 کیلو ولت هوایی و نصب یک دستگاه پست هوایی 100 کیلوولت آمپر در مسکن مهر 36 واحدی شهرک مدنی، احداث 200 متر شبکه 20 کیلوولت هوایی و نصب یک دستگاه پست هوایی 315 کیلوولت آمپر و احداث 300 متر شبکه فشار ضعیف هوایی در مسکن مهر کارگری امید اکباتان و کابل‌کشی فشار ضعیف به طول 200 متر و نصب یک دستگاه شالتر 400 آمپر در مسکن مهر خانه گستر 40 واحدی از جمله این پروژه‌های افتتاحی است.

این پروژه‌ها با اعتبار 2 میلیارد تومان در دهه فجر امسال به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/89003/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول