اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

بهره‌برداری از 124 طرح و پروژه شهرداری زاهدان

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام دهه مبارک فجر و با حضور استاندار سیستان و بلوچستان تعداد 124 طرح شهرداری زاهدان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بهره‌برداری از 124 طرح و پروژه شهرداری زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، ظهر امروز 124 طرح و پروژه شهرداری زاهدان به صورت همزمان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

کارخانه آسفالت 120 تنی و پارک البرز در زیباشهر که مجموعاً با اعتبار 2 میلیارد تومان راه‌اندازی شده با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مخزن 40 میلیون لیتری سوخت در شهرستان زاهدان با حضور استاندار از دیگر طرح‌های قابل افتتاح امروز بود که به بهره‌برداری رسید.

استاندار سیستان و بلوچستان در مراسم راه‌اندازی این مخزن سوخت اظهار داشت: انتقال مواد سوختی از پالایشگاه‌ها و مبادی دیگر به این استان به‌دلیل فاصله طولانی با مشکلات متعددی از جمله افزایش ترافیک تانکرهای سوخت‌رسان، تصادفات جاده‌ای و غیره روبه‌رو است.

حاتم نارویی گفت: ایجاد خط انتقال مواد سوختی از کرمان به زاهدان از ضروریات این استان است که امیدواریم اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

وی افزود: به لطف دولت کریمه، خط انتقال گاز به این استان ایجاد و راه‌اندازی شده است که در آینده زمینه رشد و توسعه این منطقه را به‌خوبی فراهم خواهد کرد.

این مسئول ادامه داد: یکی دیگر از نیازهای اساسی استان انتقال گاز به نیروگاه‌ها است که امیدواریم در این زمینه نیز وزارت نفت اقدامات لازم را انجام دهد.

نارویی همچنین بر ایجاد جایگاه‌های سوخت در فرودگاه‌های فعال استان تأکید کرد و بیان داشت: با ساخت و راه‌اندازی جایگاه در فرودگاه‌های فعال سیستان و بلوچستان یکی از مشکلات هواپیماها برطرف می‌شود.

دادخدا اعتصامی مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان نیز در ادامه این مراسم با تشریح فعالیت‌های انجام شده امسال این شرکت اظهار داشت: تأمین سوخت نیروگاه‌ها، واحدهای صنعتی، هواپیماها و بخش خانگی و اداری در طول سال‌جاری به بهترین نحو ممکن انجام شده و تاکنون مشکل خاصی در این زمینه وجود نداشته است.

در این مراسم ناصر کاشانی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، محمود میری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و شماری از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نیز حضور داشتند.

با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان استانی ظهر امروز در محل مدرسه 12 کلاسه مهرشهر زاهدان به صورت نمادین، 35 واحد آموزشی در قالب 145 کلاس درس در نقاط مختلف استان که مجموعاً با اعتباری بالغ بر 81 میلیارد ریال احداث شده افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/75002/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول