اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه‌ فجر

جشن انقلاب در دانسفهان برگزار شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر جشن پیروزی انقلاب اسلامی در شهر دانسفهان برگزار شد.

جشن انقلاب در دانسفهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا استان قزوین، آیین جشن انقلاب به مناسبت دهه مبارک فجر در مسجد سید‌الشهدا (ع) محله فصیحی‌های شهر «دانسفهان» برگزار شد.

فرج‌الله فصیحی‌‌‌رامندی در این همایش با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی در سال 57 زمینه‌ساز نهضت بیداری اسلامی در دوره‌ کنونی شده است.

مدیر‌کل دفتر انتظامی و امنیتی استانداری قزوین ادامه داد: امروز به برکت جمهوری اسلامی، پیشرفت‌ها و رشد‌های فراوانی در سطح کشور توسط دانشمندان ایرانی صورت گرفته و نظام اسلامی در برهه‌‌ای حساس و تاریخی قرار گرفته است.

جمع کثیری از بسیجیان «دانسفهانی» در همایش امروز حضور داشتند.

اجرای دکلمه و مداحی در وصف شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی از حاشیه‌های مراسم امروز بود.

همچنین با حضور مدیر‌ کل دفتر انتظامی و امنیتی استانداری قزوین، حجت ‌الاسلام حسین انصاری، امام ‌جمعه دانسفهان و مسئولان، نوجوانان و جوانان بسیجی پایگاه سید‌الشهدای فصیحی‌ها تقدیر شدند.

حضور انقلابیون با سابقه همراه جوانان شور و اشتیاق ویژه‌ای را به مراسم امروز داده بود.

شهر «دانسفهان» در 70 کیلومتری مرکز قزوین جزو نخستین شهر‌ها در استان قزوین بود که جرقه نخست نهضت مبارزاتی مردمی علیه طاغوت شاهنشاهی در آن شکل گرفته است.

بخش رامند و ‌به‌ ویژه شهر «دانسفهان» 141 شهید و سه لاله‌ گمنام را در دوران پرشکوه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تقدیم آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی کرده است.

هر ساله در این ایام پایگاه فصیحی‌های شهر دانسفهان در آیینی باشکوه با برپایی جشن بزرگ دهه‌ فجر یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی می‌دارد.

برگزاری یادواره شهدا، اجرای مسابقات و همایش‌های گوناگون بصیرتی و فرهنگی از برنامه‌ها و فعالیت‌های محوری پایگاه سید‌الشهدا(ع) است که با همکاری حوزه بسیج شهدای دانسفهان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/77005/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول