اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تاریخ 18 بهمن‌ماه صورت می‌گیرد

برگزاری جشن بزرگ عشایری انقلاب در دشت «کلاچوی» کهگیلویه

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن بزرگ عشایری انقلاب در دشت «کلاچوی» کهگیلویه در روز 18 بهمن‌ماه خبر داد.

برگزاری جشن بزرگ عشایری انقلاب در دشت «کلاچوی» کهگیلویه

اشکان رحیمی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از برگزاری جشن بزرگ انقلاب در دشت «کلاچوی» شهرستان کهگیلویه خبر داد.

مدیرکل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این جشن روز چهارشنبه 18 بهمن‌ماه از ساعت 9 صبح تا 12 برگزار می‌شود، گفت: جامعه عشایری، مسئولان کشوری و استانی در این جشن حضور خواهند داشت.

وی اظهار داشت: هر ساله به پاس‌داشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نظیر چنین مراسمی توسط جامعه عشایری استان برگزار می‌شود.

رحیمی‌زاده با تأکید بر اینکه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی موجب تحقق شعار استقلال و آزادی ملت ایران شد، خاطرنشان کرد: جامعه عشایری همواره از پیشگامان تحقق آرمان‌های انقلاب بوده و به تبعیت از ولی فقیه در تمام صحنه‌های انقلاب و دفاع مقدس حضور چشمگیری داشته‌اند.

وی با ستودن فداکاری عشایر این استان در مبارزات پیش از انقلاب تصریح کرد: بر هیچ‌کس پوشیده نیست که عشایر این استان در پیش از انقلاب به ندای امام راحل بصیرت‌مندانه لبیک گفتند و اکنون مفتخریم که شناسنامه مبارزاتی پیش از انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد به نام عشایر است.

این مسئول در پایان ابراز داشت: فداکاری رزمندگان استان ما در قابل تیپ 48 فتح، نمادی از غیرت و دلاوری مردان مبارز عشایر است که خاطره دلاورمردی آن‌ها هیچ‌گاه از حافظه تاریخی مردم ایران اسلامی حذف نخواهد شد.

انتهای پیام/2571/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول