اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

سومین جشنواره ملی خنیاگران انقلاب در لرستان پایان یافت

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با معرفی برترین‌ها، جشنواره ملی ‌موسیقی خنیاگران انقلاب اسلامی در خرم‌آباد به کار خود پایان داد.

سومین جشنواره ملی خنیاگران انقلاب در لرستان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد سومین جشنواره خنیاگران انقلاب اسلامی که از 18 بهمن ماه با حضور 14 گروه در سراسر کشور در خرم‌آباد برگزار شده بود، امروز با معرفی برگزیده‌ها پایان یافت.

بر اساس این گزارش گروه‌ها و نفرات برگزیده و برتر سومین جشنواره ملی‌ موسیقی خنیاگران انقلاب اسلامی ظهر امروز با برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره در سینما استقلال خرم‌آباد معرفی و از برگزیدگان تجلیل شد.

در بخش نوازندگی جشنواره هیئت داوران با تقدیر از توانایی‌های تکنیکی رضا فردی از گروه هرای خراسان، احسان عبد‌ی‌پور نوازنده سورنا از گروه آثاره خرم‌آباد، داوود رضایی نوازنده کمانچه، گروه سیمره کوهدشت، شهرمان فرهادی‌نیا نوازنده دو تار گروه ندای جام تربت جام و حامد فیضیان نوازنده کمانچه گروه آثاره خرم‌آباد را به عنوان نفرات برگزیده این مسابقات انتخاب کرده‌اند.

بر اساس این گزارش هیئت داوران در بخش کرال گروهی را شایسته دریافت مقام نخست ندانست و گروه‌های کر حوزه هنری خراسان رضوی و مهر وطن کرمان را به عنوان گروه‌های دوم و سوم این بخش معرفی کردند.

بر اساس این گزارش در بخش آهنگ‌سازی از گروه شاهنامه‌خوانی استان تهران تقدیر شد و از مهران غضنفری و مژگان خوش‌اندام و گروه‌های سیمره و هرای خراسان به عنوان برترین‌های این جشنواره معرفی شدند.

همچنین هیئت داوران از گروه چهارمحال بختیاری به دلیل احیای آیین‌های قومی و سنت‌های حماسی منطبق با ارزش‌های جشنواره و تسلط به حرکت با چوب در بازی‌های سنتی بختیاری تجلیل کرد.

لازم به ذکر است؛ تندیس و دیپلم افتخار به همراه سه میلیون ریال جایزه نقدی،‌ تندیس و دیپلم افتخار، لوح تقدیر و 10 میلیون ریال و دیپلم افتخار و لوح تقدیر به همراه پنج میلیون ریال جایزه نقدی به برترین‌های این دوره از جشنواره اهدا شد.

سومین جشنواره ملی موسیقی خنیاگران انقلاب اسلامی با حضور 14 گروه موسیقی در سراسر کشور از 18 بهمن ماه تا امروز در سینما استقلال خرم‌آباد برگزار شد.

انتهای پیام/2304/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول