اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-275

دستورانی: تولد انقلاب اسلامی تحول عظیمی در ایران به وجود آورد

خبرگزاری فارس: مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود گفت: تولد انقلاب اسلامی ایران منشأ تحولات عظیمی در کشور شد.

دستورانی: تولد انقلاب اسلامی تحول عظیمی در ایران به وجود آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، حجت‌الاسلام روح‏الله دستورانی ظهر امروز در نشست مشترک نیروی انتظامی و بسیج بیارجمند که در سالن اجتماعات نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: ایمان قلبی با عمل صالح باید همراه باشد تا تاثیر خودش را بگذارد.

وی افزود: رسیدن به حیات طیبه، پوشاندن لغزش‌ها و اصلاح کارها، محبوبیت در دل‌های مردم و شکرگزاری خداوند از انسان‌های متقی از آثار ایمان و عمل صالح است.

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با همین ایمان و عمل شایسته توانست انقلاب عظیم ما را با همراهی مردم به پیروزی برساند.

دستورانی تصریح کرد: تولد انقلاب و نظام جمهوری اسلامی تحول عظیمی بود که به دست امام خمینی(ره) در کشور ما اتفاق افتاد.

وی بیان داشت: این تولد عظیم منشأ تغییرات و پیشرفت‌های خوبی در کشور ما شده است که امروز شاهد آن در عرصه بین‌المللی هستیم.

عباس کاظمی، فرمانده سپاه میامی نیز در این نشست گفت: در زمینه مقابله با جنگ اقتصادی که علیه ما به راه افتاده، به فرموده مقام معظم رهبری باید روی پای خودمان بایستیم و اقتدارمان را حفظ کنیم.

وی افزود: مردم با الگو گرفتن از شرایط صدر اسلام و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری می‌توانند از این آزمایش سربلند بیرون بیایند.

فرمانده سپاه میامی خاطرنشان کرد: در تمام این امور با پشتیبانی از ولایت فقیه و حفظ نظام جمهوری اسلامی وظیفه خودمان را برابر شهدا و امام انجام بدهیم.

انتهای پیام/2249/ت/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول