اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ارومیه:

انقلاب اسلامی ایران هدیه الهی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ارومیه گفت: انقلاب اسلامی ایران به معنای واقعی کلمه هدیه الهی قلمداد می‌شود که باید از آن حراست شود.

انقلاب اسلامی ایران هدیه الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام کاظم سلامتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، اظهار داشت: ملت بزرگ کشورمان در سال 1357 برای به زیر کشیدن طاغوت به پاخاسته و حکومت ستم‌شاهی را محو کردند لیکن عنایت خاص خداوند متعال شامل حال آن‌ها شده و حکومت مبتنی بر دیانت پایه‌گذاری شد.

وی با بیان اینکه بعد از به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران، ملت ما در تعیین سرنوشت خود نقش بسزایی دارد، افزود: ایران اسلامی مصداق واقعی مردم‌سالاری و حکومت مردم بر مردم قلمداد می‌شود زیرا اقشار مختلف جامعه برای ورود به موضوع‌های مختلف احساس مسئولیت می‌کنند و این حق را قانون به آن‌ها داده است تا در تصمیم‌گیری‌ها به مشارکت با مقامات بپردازند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی پرشور 22 بهمن را در پیش‌رو داریم افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این روز بار دیگر عظمت و همدلی ملت ما را شاهد بوده بر باطل شدن نقشه‌های شوم خود علیه این مرز و بوم اعتراف می‌کنند بنابراین لازم است اقشار مختلف جامعه در این روز حماسه‌ساز با شوری مضاعف شرکت کنند.

وی به تحرکات رسانه‌های مغرض بیگانه در آستانه جشن انقلاب اشاره کرد و افزود: صحنه‌گردانان و عوامل پنهانی این رسانه‌های دروغ‌پرداز با بزرگنمایی مشکلات و بی‌ارزش جلوه دادن دستاوردها به دنبال این هستند احساسات ملت ایران را تحت تاثیر قرار داده و از حضور آن‌ها در این روز بزرگ جلوگیری به عمل آورند ولی همچنان هدفی عبث و بیهوده را دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه ارزش‌های انقلاب باید برای نسل جدید تبیین شود، افزود: انقلاب و دستاوردهای بی‌نظیر آن به عنوان امانت به جوانان سپرده می‌شود پس برای اینکه امانتدار خوبی باشند باید ارزش‌های انقلاب، دلایل قیام و چگونگی استقرار نظام اسلامی برای آن‌ها روشن شود تا آن‌ها نیز در این راه ثابت‌قدم باشند.

امام جمعه موقت ارومیه اظهار داشت: ملت ایران اسلامی با همه توان و با تکیه دادن بر مقام ولایت در مقابل دشمنان صف‌آرایی کرده‌اند و به آن‌ها اجازه نخواهند داد دوران حقارت و ذلت قبل از پیروزی انقلاب به این مرز و بوم برگردد.

انتهای پیام/61002/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول