اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی:

ملتی که از تهدید فرصت می‌سازد با تحریم اقتصادی متوقف نمی‌شود

خبرگزاری فارس: جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ملتی که از هر تهدیدی فرصت می‌سازد را با تحریم اقتصادی نمی‌توان متوقف کرد.

ملتی که از تهدید فرصت می‌سازد با تحریم اقتصادی متوقف نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین در متن بیانیه دفتر قزوین جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در آستانه سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آمده است: منادیان دیروز نظم نوین جهانی و خاورمیانه بزرگ وقتی که آهنگ اسلامی ضربان قلب دنیا را می‌شنوند و پیشرفت ایران و توسعه گفتمان انقلاب اسلامی را می‌بینند، طبیعی است که از الگوپذیری ملت‌ها از ایران و انقلاب اسلامی آن هراسان باشند و حیات سیاسی و اقتصادی خود را در خطر ببینند به همین دلیل است که از پیچ خطرناک دنیا سخن گفته و ناامیدانه همه نیرو و توان خود را برای توقف قطار پیشرفت ایران و توسعه انقلاب اسلامی به کار گرفته‌اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ناامیدانه از آن منظور که هم اراده آهنین ملت ایران را در سرنگونی رژیم دست نشانده خود دیده‌اند و هم مقاومت و بصیرت و ولایت‌پذیری آن ها را در طول هشت سال دفاع مقدس دوران جنگ و هشت ماه دفاع مقدس دوران فتنه آزموده‌اند.

این بیانیه با اشاره به اینکه مگر می‌توان ملتی را که از هر تهدیدی فرصت می‌سازد با تحریم اقتصادی متوقف کرد، افزود: بدون تردید با فضل و عنایت خداوند و با تحقق وعده‌های تخلف‌ناپذیر او آینده از آن مردم مقاوم ایران و انقلاب اسلامی است.

این بیانیه می‌افزاید: مبارزه عملی و واقعی به دور از شعارزدگی با مفاسد اقتصادی، تجمل‌گرایی و پرهیز از اشرافیت‌گرایی با الگوبرداری از سیره و زندگی امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در هر سه قوه کشور و تحقق نتایج مترتب بر فرمان هشت ماده‌ای مقام معظم رهبری مطالبه‌ای عمومی و ضامن بقا و سلامت نظام خواهد بود.

این بیانیه تصریح می‌کند: مردم انقلابی و بصیر ایران اسلامی به هیچ کس اجازه نخواهند داد که از مسیر ترسیم شده انقلاب و مورد تأکید رهبری خارج شود و بخواهد احساسات آن ها را در راستای منافع شخصی و باندی تحریک کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: مسئولان این خواست و مطالبه عمومی را در این شعارهای وحدت خواه و مطالبه‌گر مردم در راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن به وضوح خواهند شنید، این راهپیمایی وحدت ‌آفرین، امید دشمنان کینه‌توز را نیز در سوء‌استفاده از برخی غفلت‌ها به دریایی از یأس و ناکامی بدل خواهد کرد.

این بیانیه تصریح می‌کند: جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی نیز با گرامیداشت سی‌ و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اعلام می‌دارد همراه با مردم و سایر گروه‌ها و جمعیت‌های وفادار به آرمان‌های انقلاب و امام راحل عظیم‌الشان در راهپیمایی گسترده و دشمن‌شکن 22 بهمن شرکت خواهد کرد و از هیچ کوششی برای تحقق فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/77002/ع/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول