اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 274

تاجیک: ملت ایران در 22 بهمن پاسخ کوبنده‌ای به تحریم‌ها می‌دهند

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه پیشوا گفت: ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ کوبنده‌ای به تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان خواهند داد.

تاجیک: ملت ایران در 22 بهمن پاسخ کوبنده‌ای به تحریم‌ها می‌دهند

حجت‌الاسلام باقر تاجیک امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: مروری بر کارنامه درخشان نظام مقدس جمهوری اسلامی در طی سی و چهار سال گذشته، خود زمینه شکر این نعمت بزرگ الهی را فراهم می‌آورد. کشوری که در عصر طاغوت از کمترین امکانات علمی و فناوری رنج می‌برد و برای تهیه ضروری‌ترین کالاهای مورد نیاز خود به بیگانگان وابسته بود، امروز با استقلال همه‌جانبه، یک به یک پله‌های ترقی را می‌پیماید.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه پیشوا افزود: کشوری که تا دیروز باید برنامه‌های قدرت‌های استکباری را اجرا کند، امروز با اعتماد به نفس ملی، عزت و افتخارات خود را به رخ دشمنان خود می‌کشد.

وی ادامه داد: آنچه در این میان اهمیت فراوان دارد لزوم هوشیاری در برابر توطئه‌ها و لبخندهای فریبنده دشمن،‌ بصیرت‌افزایی و درک شرایط کشور است، چیزی که در بیانات مقام معظم رهبری در 19بهمن‌ماه سال‌جاری موج می‌زد.

تاجیک اظهار داشت: سخنان پرشور و دشمن‌شکن معظم‌له در تجدید بیعت همافران نیروی هوایی، ‌روح دیگری در کالبد جهان اسلام دمید و توطئه‌های دشمنان را یک به یک خنثی کرد و پاسخ کوبنده‌ای به نقشه‌های شوم آن‌ها بود. از این‌رو راهپیمایی 22 بهمن امسال اهمیت ویژه‌ای دارد و حضور پرشور مردم در آن، می‌تواند نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه پیشوا حضور مردم در 22 بهمن را سبب خاموشی دشمنان اسلام و مسلمانان دانست و گفت: 22 بهمن تجلی انسجام وحدت ملت مؤمن و انقلابی ایران در راه اهداف انقلاب و تجدید عهدی دوباره با آرمان‌های امام راحل، انقلاب و رهبری است.

تاجیک با اشاره به شور و نشاط اهالی ولایتمدار و انقلابی شهرستان پیشوا، برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم‌ الله 22 بهمن از عموم اهالی منطقه، روحانیت همیشه در صحنه، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان، اصناف، کشاورزان، بازاریان، فرهنگیان، دانش‌آموزان، مدیران و کارکنان دولت و عموم اقشار مختلف همچنین مردم همیشه در صحنه، ولایتمدار و انقلابی و روستاهای تابعه خواست که در راهپیمایی یوم‌ الله 22 بهمن حضور گسترده و چشمگیر داشته باشند.

انتهای‌پیام/2462/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول