اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مردم و مسئولان بردخون:

حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن هیمنه دشمن را در هم می‎شکند

خبرگزاری فارس: مرم و مسئولان بردخون با اعلام همبستگی خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب، حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن را درهم شکستن هیمنه دشمنان عنوان کردند.

حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن هیمنه دشمن را در هم می‎شکند

یکی از فرهنگیان بردخونی در این ارتباط در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دیر اظهار داشت: انقلاب نتیجه تلاش و سختی‎های مردم است و آنان صاحب این انقلاب بزرگ هستند.

اسماعیل خیاط افزود: مردم بی صبرانه در انتظار 22 بهمن برای حضور فعالانه و پرشور در این میعادگاه بزرگ هستند.

یک کشاورز نیز با اشاره به توطئه‌های دشمنان گفت: ما هرگز دست از انقلاب خود برنمی‎داریم و حاضریم تا پای جان برای دوام و بقای آن هر سختی را تحمل کنیم.

محمد قائدی اضافه کرد: هرگونه کار و فعالیتی را در 22 بهمن تعطیل می‎کنیم و بار دیگر برای اعلام حمایت خود از انقلاب و نظام در صحنه حاضر خواهیم  شد.

احمد محمدی نیز یکی دیگر از شهروندان بردخونی در این رابطه اظهار داشت: انقلاب و نظام مانند فرزندان ما هستند و برای زندگی و ادامه کار آن، هر چه لازم باشد انجام می‎دهیم و هیچ وقت عقب نمی‎نشینیم و مانند همیشه در تظاهرات 22 بهمن شرکت خواهیم کرد.

سکینه "خ" که خانه‎دار است نیز گفت: زنان از اول انقلاب و قبل از پیروزی همراه آن بوده‎اند و بعد از پیروزی هم در انقلاب و نظام نقش داشته‎اند و 22 بهمن امسال نیز همچون سال‎های گذشته در راهپیمایی حضور خواهند یافت.

علی اکبری که راننده بین شهری است به شوخی می‎گوید: دشمن خیال کرده اگر برنج یا روغن یا مرغ گران شود ما دست از انقلاب می‎کشیم ولی اشتباه می‎کند زیرا ما برای این چیزها انقلاب نکردیم و اگر همه درها را به روی ما ببندند و کالاها را گران‎تر کنند باز کنار انقلاب هستیم و 22 بهمن بار دیگر مشت به دهان دشمن می‏کوبیم.

امام جمعه بردخون نیز گفت: 22 بهمن امسال با گذشته متفاوت است زیرا در اوج تحریم‎ها قرار داریم پس همه اقشار در صحنه حاضر شوند تا بار دیگر دشمن ناامید شود.

حجت‌الاسلام سیدحسین رکنی‌حسینی بیان کرد: البته مردم ما بارها نشان داده‎اند که در سختی‎ها دست از نظام نمی‎کشند و انقلاب و رهبر خود را تنها نمی‏گذارند.

مسعود محمدپور بخشدار بردخون نیز گفت: ما بارها شاهد بوده‎ایم که هر وقت دشمن بر فشار و مشکلات ملت ایران افزوده، مردم مصمم‎تر و باانگیزه‎تر در صحنه‎های مختلف نظام و انقلاب حاضر شده‎اند که مردم بردخون نیز همراه با ملت سرفراز ایران در راهپیمایی عظیم 22 بهمن حضور خواهد یافت.

مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی بردخون نیز با اشاره به برنامه‎ریزی‎های انجام شده برای دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر یادآور رشادت و ایثار مردم ایران اسلامی است که تا پای جان برای پیروزی انقلاب تلاش کردند و امروز آماده‎اند در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صحنه بیایند و از دستاوردهای آن دفاع کنند.

حسین مصلحی‌پور افزود: مراسم  باشکوه راهپیمایی 22 بهمن در شهر و همه روستاهای بردخون برگزار می‎شود که مردم و مسئولان در راهپیمایی عظیم سالروز پیروزی انقلاب در شهر بردخون از مسجد جامع تا میدان بسیج شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/66003/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول