اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان:

22 بهمن، ایران استقلال‌طلبی خود را به رخ جهانیان می‌کشد

خبرگزاری فارس: فرماندار کرمان گفت: 22 بهمن ماه فرصت مغتنمی است برای نشان دادن اقتدار، عزم ملی و به نمایش گذاشتن صلابت و انسجام ملتی که اسلام‌خواهی و استقلال‌طلبی خود را با ایستادگی به رخ جهانیان کشیده است.

22 بهمن، ایران استقلال‌طلبی خود را به رخ جهانیان می‌کشد

بهنام سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن اظهار داشت: 22 بهمن ماه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ملت ایران فرصت مغتنمی است برای نشان دادن اقتدار، عزم ملی و به نمایش گذاشتن صلابت و انسجام ملتی که اسلام‌خواهی و استقلال‌طلبی خود را با ایستادگی به رخ جهانیان کشیده است.

وی خاطرنشان کرد: حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ کوبنده‌ای به یاوه‌گویانی است که در پی شکست‌های مکرر در اتاق‌های فکر خود بر ضد این نظام الهی به طرح نقشه و نیرنگ می‌پردازند.

سعیدی گفت: مستکبران عالم می‌دانند ایران اسلامی با عزت و سربلندی و به برکت خون هزاران شهید و مجاهدت‌های بی‌دریغ فرزندان غیور خود توانسته با وجود طرح‌های خباثت‌آمیز اجانب، تحریم‌ها و محدودیت‌های بی‌شمار به قله‌های رفیع علم و فناوری و پیشرفت‌های عظیم اقتصادی، سیاسی و نظامی دست یابد.

وی بیان داشت: بیداری اسلامی کشورهای منطقه متاثر از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57 است و همچنین صلابت، ماندگاری و پیشرفت چشم‌گیر جمهوری اسلامی طی 34 سال گذشته از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

فرماندار کرمان تصریح کرد: به طور قطع مردم صبور و بصیر کرمان با تأسی به رهنمودهای مدبرانه رهبر و مقتدای خود حضرت امام خامنه‌ای همگام با ملت فهیم و غیور ایران اسلامی با تجدید بیعت با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و نایب بر حق ایشان توطئه‌های بدخواهان و مستکبران را خنثی می‌کنند.

سعیدی اذعان داشت: ملت ایران به ویژه شهروندان دیار کریمان هوشیارانه پرچم سرافرازی ایران اسلامی را در 22 بهمن به پا می‌دارند و فریاد انزجار و بیزاری خود را به زیاده‌خواهان عالم اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/2446/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول