اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ازنا:

ملت ایران 22 بهمن کوبنده به میدان می‌آیند

خبرگزاری فارس: امام جمعه ازنا گفت: ملت ایران اسلامی در روز 22 بهمن کوبنده به میدان می‌آیند.

ملت ایران 22 بهمن کوبنده به میدان می‌آیند

حجت ‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ازنا با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و دعوت مردم به راهپیمایی گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با هدایت پیامبر گونه امام راحل به پیروزی رسید.

وی افزود: مردم ایران نیز با کنار گذاشتن اختلافات و پیروی از ولایت فقیه، عزت امام و انتخاب یک مقصد واحد آن هم تشکیل حکومت‌ الله به پیروزی رسیدند.

امام جمعه ازنا گفت: اگر ما نیز بخواهیم کارهای بزرگی انجام دهیم باید اختلافات را کنار بگذاریم زیرا اتحاد حرف اول در پیشرفت هر کاری است.

وی با بیان اینکه ملت ایران در روز 22 بهمن اتحاد خود را به رخ جهانیان می‌کشند، اظهار داشت: پیشرفت نظام بر حفظ اتحاد و همبستگی است و در 22 بهمن انشاء الله با شرکت پرشور خود یک بار دیگر اتحاد و همبستگی خود را به رخ جهانیان می‌کشانیم.

امام جمعه ازنا گفت: باید همه ما در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب کوشا باشیم و در 22 بهمن کسی در خانه نماند و با مشت محکم بر دهان استکبار جهانی و صهیونیسم بزنیم، زیرا یاوه‌گویان گمان برده‌اند که ملت ایران از نظام جمهوری اسلامی بریده‌اند.

وی اظهار داشت: ملت ما با تمام قدرت در روز 22 بهمن با حضور میلیونی خود یک بار دیگر به تمام دنیا نشان خواهند داد که مدافع نظام و رهبر هستند و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و استعمار پیر می‌زنند.

انتهای پیام/2304/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول