اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی دهگلان:

22 بهمن عید میثاق ملت با ولایت است

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی دهگلان گفت: 22 بهمن عید بزرگ میثاق ملت با ولایت است و در این روز همه ملت ایران به صحنه خواهند آمد تا میثاق خود با مقام معظم رهبری را مستحکم کنند.

22 بهمن عید میثاق ملت با ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، بخشدار مرکزی دهگلان امروز در مراسم جشن انقلاب که در مسجد جامع روستای علی‌آباد لوچ برگزار شد ضمن تبریک ایام دهه فجر اظهار کرد: استکبار جهانی باید بداند دنیا امروز به‌ سمت اسلام‌خواهی در حرکت است و قیام‌های مردمی امری زودگذر نیست و ادامه پیدا می‌کند تا دیکتاتورها را سرنگون و پرچم اسلام را در دنیا به اهتزاز درآورد.

صلاح جعفری با دعوت مردم برای شرکت در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن گفت: 22 بهمن عید بزرگ میثاق ملت با ولایت است و در این روز همه ملت ایران به صحنه خواهند آمد تا میثاق خود با مقام معظم رهبری را مستحکم کنند.

وی افزود: مردم ایران در شرایطى در این راهپیمایى شرکت کرده و از نظام جمهورى اسلامى حمایت می‌کنند که در برخى کشورهاى مهم اسلامى مردم علیه دیکتاتورهاى حاکم بر کشور خود قیام و آنها را سرنگون کرده‌اند.

بخشدار مرکزی دهگلان در بخش دیگری از سخنان خود از بهره مندی 58 درصدی روستاهای بخش مرکزی شهرستان دهگلان از جاده آسفالت خبر داد و گفت: در سال جاری تعداد 12 روستا بخش مرکزی دهگلان با جمعیت 664 خانواری از نعمت جاده آسفالت روستایی بهره‌مند شدند.

بخشدار مرکزی دهگلان با اعلام اینکه در ابتدای شروع به‌کار دولت نهم میزان بهرمندی روستاهای بخش مرکزی این شهرستان از جاده آسفالت تنها 20 درصد بود گفت: در طول دوران خدمت دولت‌های نهم و دهم شاخص بهرمندی از راه آسفالته روستایی در این بخش 38 درصد افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: در سال جاری 18 کیلومتر از راه‌های روستایی این بخش با 15 میلیارد ریال هزینه از محل اعتبارات سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری و سفرهای دوره سوم هیئت دولت آسفالت شده است.

وی در پایان از تامین اعتبار برای آسفالت راه‌ روستای علی‌آباد لوچ خبر داد و اعلام کرد که عملیات اجرایی آن در آینده‌ای نزدیک شروع خواهد شد.

انتهای پیام/79013/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول