اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

ملت در 22 بهمن دندان طمع استکبار را بیرون می‌کشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: ملت ایران در 22 بهمن با شوکتی تمام یک بار دیگر دندان طمع استکبار را در شیطنت علیه این ملت بیرون می‌کشد.

ملت در 22 بهمن دندان طمع استکبار را بیرون می‌کشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله‌سوار اظهار داشت: این حضور نه تنها دشمنان را مایوس می‌کند، بلکه دوستداران نظام را خشنود کرده و جلوه‌ای از مقابله با جنگ نرم دشمن خواهد بود.

وی راهپیمایی 22 بهمن را جبهه سیاسی مبارزه با دشمن خواند و گفت: حضور در این جبهه سیاسی که جنگ تمام عیار بین حاکمیت اسلام با نظام کفر است، یک تکلیف سیاسی برای آحاد مردم است.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار با اشاره به اینکه در 22 بهمن نمایش ایمان مردم به نظام جلوه‌ای حقیقی پیدا می‌کند، عنوان کرد:‌ یو‌م‌الله 22 بهمن روز همیشه جاوید اقتدار، وحدت و همبستگی است که این ملت آن را به معنای واقعی تبلوری عینی می‌بخشند.

قیاسی گفت: وظیفه ماست که با اخلاص در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنیم و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری به همه دشمنان و کوردلان نشان دهیم که این ملت آزاده هستند و هرگز سرنوشت خود را به دست انسان‌های سفیه‌العقل نمی‌دهند.

وی یادآور شد: دشمنان به دنبال ولایت‌ستیزی و بد‌بین کردن مردم نسبت به ولایت و مردم هستند و سعی می‌کنند با بزرگ‌نمایی اختلاف بین مسئولان و مردم آنها را به ادامه مسیر دلسرد کنند.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار بیان داشت: نباید اقدامات و حرکات مسئولان، دشمن شادکن باشد، بلکه همه وظیفه داریم در تبعیت از ولایت عنصر همبستگی روز‌افزون را مورد دقت قرار دهیم.

قیاسی به فرمایش دیروز مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان ارتش اشاره کرد و افزود: غفلت بزرگترین آفتی است که می‌تواند ما را از مسیر واقعی و بیان حقایق دور کرده و یا زمینه سقوط ما را فراهم آورد.

وی به روزهای پایانی سال و ضرورت نظارت و کنترل بیشتر بر بازار اشاره کرد و یادآور شد: همه مسئولان همتشان را بر کنترل بازار و قیمت‌ها بگذارند و اجازه ندهند مردم در روزهای پایانی سال با مشکلات و نارسایی‌های مواجه شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه شهرستان بیله‌سوار در پایان سخنان خود اذعان داشت: قطعاً‌ در عبور از گردنه تحریم‌ها و تهدید‌ها به ویژه در حوزه اقتصادی موفق خواهیم بود که در این باب باید تدبیری عالمانه نیز داشته باشیم.

انتهای پیام/62004/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول