اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان:

حضور در راهپیمایی موجب آرامش قلب رهبر می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه رفسنجان گفت: بداخلاقی‌های اخیر موجب جریحه‌دار شدن قلب رهبرمان شده و با حضور پرشور مردم که همیشه یار رهبر و ولایت فقیه بوده‌اند در راهپیمایی 22 بهمن می‌توان اندکی قلب ایشان را آرام کرد.

حضور در راهپیمایی موجب آرامش قلب رهبر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با تاکید بر انجام وظایف و تکالیف شرعی برای ترک گناهان، تربیت فرزندان را مهم دانست و اظهار داشت: ابزار و وسایلی مانند ماهواره‌ها که فرزندانمان را به سمت گناه و آلودگی می‌کشاند نباید در منزل وجود داشته باشد.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم خاطرنشان کرد: شراب‌خواری، قمار و دیگر گناهان کبیره انسان را از رسیدن به رستگاری دور می‌کند و امنیت اجتماعی با منکری مانند شراب از بین می‌رود و بسیاری از ناامنی‌ها توسط شراب به وجود می‌آید، لذا باید هوشیار و مواظب فرزندانمان باشیم که در دام این گناه گرفتار نشوند.

خطیب جمعه رفسنجان عمل صالح و تقوا را موجب بخشش گناهان ذکر کرد و افزود: تقوا باید چنان در جان انسان نفوذ کند که او هیچ‌گاه به سمت گناه نرود.

رمضانی‌پور بیان داشت: شرکت و حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نمایش اقتدار و آزادی این ملت است و این روز را در حالی جشن می‌گیریم که دستاوردهای زیادی از انقلاب داریم.

وی عنوان کرد: امام خمینی(ره) انسانی بزرگ و وارسته‌ای بود که با ایمان و اعتقادی به خدا داشت در راه انبیاء الهی گام برداشت و حکومت چندین ساله شاهنشاهی را از ایران برچید و به جای آن حکومت اسلامی را بنیان گذاشت.

رمضانی‌پور به تاریخ انقلاب اسلامی در رفسنجان اشاره کرد و ابراز داشت: در بین چند شهری که  تاریخ انقلاب دارند، رفسنجان نیز به عنوان شهری انقلابی که همواره یار و یاور رهبر بوده آورده شده و باید کتابی در این زمینه منتشر کرد و به فرزندانمان داد تا آنها هم با مطالعه آن با انقلاب و حضور پدران و مادرانشان در صحنه‌های انقلابی آشنا شوند.

وی گفت: بداخلاقی‌های اخیر موجب جریحه‌دار شدن قلب رهبرمان شده و با حضور پرشور مردم که همیشه یار رهبر و ولایت فقیه بوده‌اند در راهپیمایی 22 بهمن می‌توان اندکی قلب ایشان را آرام کرد.

رمضانی‌پور ابراز داشت: اشتغال و مسکن جوانان دغدغه‌ای است که سران سه قوه با وحدت و همدلی نسبت به آن باید توجه کنند و برای رفع مشکلات شدید حاکم بر زندگی مردم باهم اتحاد داشته باشند و تلاش کنند.

وی بیان داشت: سفر رئیس جمهور به مصر دستاوردهای خوبی داشت و امیدواریم در آینده با این کشور روابط خوبی برقرار کنیم.

رمضانی‌پور اذعان کرد: پیروزی مقاومت ملت مسلمان سوریه با الگوپذیری از انقلاب مردم ایران بود که سبب عقب راندن و شکست استکبار جهانی شد.

انتهای پیام‌/80016/ق40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول