اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ساوجبلاغ در مجلس:

ملت ایران برای حضور در راهپیمایی نیاز به دعوت و تبلیغات ندارند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران با بصیرت و آگاهی بالایی که دارند، شرایط کشور را درک کرده و برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن نیاز به تبلیغات و دعوت ندارند.

ملت ایران برای حضور در راهپیمایی نیاز به دعوت و تبلیغات ندارند

حجت‌الاسلام والمسلمین مفید کیایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: ملت ایران برای رسیدن به هدف نهایی خود یعنی استقرار یک حکومت دینی که احکام اسلامی را اجرا کرده و در مسیر سعادت و تعالی حرکت کند، تلاش‌های بسیار زیادی را طی چندین قرن انجام داده است.

وی تصریح کرد: این تلاش‌ها در مقاطعی با فراز و فرودهای بسیاری روبه‌رو شد تا اینکه در 15 خرداد 1342 مردم ما زیر پرچم ولایت مبارزه جدی خود برای سرنگونی حکومت‌های طاغوتی و ضد دینی آغاز کردند.

نماینده مردم شهرستان‌های ساوجبلاغ در خانه ملت افزود: پس از 15 خرداد تا یوم‌الله 22 بهمن مردم ما از جان، مال و لذت‌های زندگی دنیوی گذشته و پشت سر رهبر خود علیه رژیم ضد دینی و غیر مردمی پهلوی و ارتش جنایت‌پیشه این حکومت مبارزات بی‌امانی را انجام دادند.

ملت ایران دست از مبارزه با دشمنان اسلام و انقلاب برنمی‌دارد

کیایی‌نژاد با اشاره به وقایع پس از انقلاب اسلامی گفت: پس از پیروزی انقلاب مردم ما به خانه‌ها نرفته و همچنان پاسدار دستاوردهای قیام خود بودند و این روحیه را همچنان حفظ کرده‌اند.

وی بیان داشت: به عنوان نمونه پس از حمله نظامی دشمنان خارجی به ایران، این مردم با دست‌های خالی در برابر ارتش متجاوز عراق ایستادگی کردند.

نماینده مردم شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ملت ایران به انقلاب خود ایمان داشته و هرگز دست از مبارزه علیه دشمنان اسلام و انقلاب بر نمی‌دارد.

کیایی‌نژاد با اشاره به در پیش بودن یوم‌الله 22 بهمن و در پاسخ به این پرسش که برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی این روز باید چه تمهیداتی انجام شود، گفت: طی بیش از 3 دهه عمر پربرکت انقلاب اسلامی هرگاه به حضور مردم در عرصه‌های مختلف نیاز بوده است، آنها بدون هیچ بهانه‌ای در صحنه حاضر شده است.

وی تاکید کرد‌: علت این حضور همیشگی این است که مردم ما با بصیرت و آگاه هستند و شرایط را به درستی درک می‌کنند.

کیایی‌نژاد در پایان اظهار داشت: بنابراین برای حضور یک ملت با بصیرت و آگاه در صحنه نیازی به تبلیغات و دعوت نداریم و مردم ایران به خوبی به وظایف خود در قبال اسلام و انقلاب آگاه هستند و به طور قطع در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال نیز حضوری گسترده و چشم‌گیر خواهند داشت.

انتهای پیام/2302/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول