اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پارس‌آباد:

استکبار سرافکندگی این ملت را در خواب نیز نمی‌بیند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: استکبار جهانی سرافکندگی این ملت را حتی در خواب نیز نمی‌بیند.

استکبار سرافکندگی این ملت را در خواب نیز نمی‌بیند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پارس‌آباد اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران امروز به واسطه ظهور نهضت مردمی و برپایی ولایت فقیه در دنیا سروری و آقایی‌اش را به اثبات رسانده و بیش از هر زمان دیگر دست طمع‌کاران و زور‌گویان عالم را از سرمایه‌های این کشور قطع کرده است.

وی با اعلام اینکه راهپیمایی 22 بهمن امسال بار دیگر جوابی کوبنده به شیطنت‌های غرب و شرق خواهد بود، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی احساس می‌کند با طمع‌ورزی‌های خود می‌تواند بین نظام و ملت فاصله بیندازد در حالی که دلدادگی این ملت در صحنه‌های مختلف به نمایش گذاشته شده است.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد به شرایط حساس منطقه‌ای و داخلی اشاره کرد و یادآور شد: ما در شرایطی هستیم که بیش از هر زمان دیگر به وفاق داخلی و سیاست تنش‌زدایی در منطقه نیاز داریم تا بتوانیم انقلاب اسلامی را با سرعتی بیشتر به آزادیخواهان جهان و دوستداران و محبان انقلاب اسلامی عرضه کنیم.

علوی گفت: در راهپیمایی 22 بهمن مردم بار دیگر هشداری به مسئولان داخلی خواهند داد تا در حفظ اصول وحدت و یکپارچگی‌شان را حفظ کنند و ضمن بیزاری از استکبار به غرب و شرق نیز اعلام می‌کنند که مجاهدت 34 ساله رنگ و رخساره بیگانه‌پرستی نمی‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی به حماسه 22 بهمن به عنوان حماسه ماندگار حضور مردم در صحنه اشاره کرد و بیان داشت: در بین دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی استقلال کشور بزرگترین بهره و ثمره‌ای است که ملت از خیزش 57 گرفته‌اند.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد به تحولات مختلف کشورمان در سه دهه اخیر اشاره کرد و افزود: استقلال واقعی زمانی به دست آمد که رد پای آمریکا از این کشور به همراه ایادی‌اش برچیده شد.

علوی تصریح کرد: رفتاری که این هفته برخی از مسئولان از خود نشان دادند برای این ملت مایه نگرانی و اسباب بی‌حرمتی شد که همه مرتکبان این اشتباه باید به جبران آن همت کنند.

وی مجلس و دولت را برآمده از اراده ملت و حضور مردم در صحنه انتخابات و پشتیبانی از نظام اسلامی برشمرد و ادامه داد: این جای تاسف است که روسای دو قوه مسائلی را مطرح کنند که زیبنده این ملت نیست.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه فناوری‌های جدید و نوآوری جوانان این مرز و بوم اشاره کرد و ابراز داشت: دشمنان از ابهت علمی ایران نگران هستند و هراس واقعی دامن آنها را گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علوی این اقتدار را نشانه بلوغ فکری و عقلانی مردم رشید ایران برشمرد و گفت: دشمنان از این قدرت و صلابت ما به معنای واقعی به لرزه افتاده‌اند چرا که با دستیابی به این قدرت هیچ ابر‌قدرتی یارای مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

انتهای پیام/62003/ق40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول