اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

وظیفه‌محوری و استکبارستیزی پیام انتخابات سال آینده است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: پیام انتخابات سال آینده اقتدار، وفاداری، وظیفه‌محوری، ولایت‌محوری و مواضع محکم استکبارستیزی و صهیونیست‌ستیزی ملت ایران است.

وظیفه‌محوری و استکبارستیزی پیام انتخابات سال آینده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته زنجان، اظهار کرد: انتخابات از مهمترین عرصه‌های حضور مردم در نظام اسلامی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت ویژه‌ای برای استکبار جهانی برخوردار است، افزود: حضور حداکثری مردم در این انتخابات همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

استاندار زنجان بر لزوم فراهم‌سازی حضور حداکثری مردم در انتخابات سال آینده کشور تاکید کرد و افزود: درصد مشارکت مردم در انتخابات همواره مورد توجه دشمنان نظام اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه همه انتخابات کشور در طی 34 سال گذشته با حضور حداکثری مردم برگزار شده است، خاطرنشان کرد: رای مردم در انتخابات منشأ انتخاب افراد بوده است.

رئوفی‌نژاد برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی را از دلایل اهمیت این دوره انتخابات برشمرد و افزود: اما حضور گسترده در تعیین رئیس‌جمهور آینده از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی تصریح کرد: دشمن از چند ماه گذشته فعالیت‌های خود را برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات آغاز کرده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه پیام انتخابات سال آینده اقتدار، وفاداری، وظیفه‌محوری، ولایت‌محوری و مواضع محکم استکبارستیزی و صهیونیست‌ستیزی ملت ایران است، افزود: ملت ایران با حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری صلابت ایران اسلامی را به نمایش می‌گذارند.

وی با اشاره به مشارکت 95 درصدی مردم زنجان در انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم زنجان همواره بالاتر از میانگین کشوری در انتخابات مشارکت دارند.

* زنجان دومین استان در زمینه مشارکت در امر انتخابات است

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه استان زنجان دومین استان کشور در زمینه مشارکت در امر انتخابات است، خاطرنشان کرد: مردم زنجان در انتخابات سال آینده نیز به صورت گسترده حضور می‌یابند.

وی حضور در انتخابات را با هر ابزار و توانی نشان از وظیفه‌مداری انقلابی و دینی مردم ایران برشمرد و گفت: حفظ آرمان‌های اسلامی، ادامه راه امام و شهدا و توجه به منویات مقام معظم رهبری از دیگر دلایل حضور گسترده مردم در انتخابات است.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه دشمن از هر فرصت و لحظه‌ای برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می‌کند، افزود: انتخابات فرصت مناسبی برای طراحی توطئه‌های مختلف علیه نظام است که خوشبختانه به دلیل آگاهی و بصیرت مردم این توطئه خنثی شده است.

وی درایت مقام معظم رهبری را در خصوص القای انتخابات آزاد از سوی دشمنان و برخی عوامل داخلی را موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری چنین سوژه‌ای را از استکبار گرفت.

استاندار زنجان با بیان اینکه منتخبان مردمی در انتخابات گذشته چنین ادعایی را داشتند، افزود: این افراد خود برگزیده‌های دوره‌های انتخابات مختلف در نظام محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه افشای اطلاعات و معرفی فتنه‌گران باید از سوی مردم مورد توجه باشد، خاطرنشان کرد: باید با افرادی که احساسات مردم را خدشه‌دار می‌کنند، مقابله کرد.

*راهپیمایی 22 بهمن زمینه حضور حداکثری در انتخابات است

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود 22 بهمن را روز حضور میلیونی مردم در صحنه عنوان کرد و افزود: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن زمینه حضور حداکثری در انتخابات محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه 22 بهمن آخرین فرصت حضور میلیونی برای به زانو درآوردن استکبار است، افزود: راهپیمایی 22 بهمن همواره حرف‌های بسیاری برای استکبار داشته است.

انتهای پیام/73003/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول