اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه سپاه علی بن ابیطالب:

مردم در یوم‌الله 22 بهمن جواب استکبار را می‌دهند

خبرگزاری فارس: سپاه علی بن ابیطالب(ع) با صدور بیانیه‌ای سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی داشت و گفت: مردم در راهپیمایی 22 بهمن برگ زرین دیگری در صفحه مجاهدت‌های خود ثبت کنند.

مردم در یوم‌الله 22 بهمن جواب استکبار را می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در بیانیه سپاه علی بن ابیطالب آمده است: انقلاب اسلامی ایران در حالی وارد جشن میلاد خود می‌شود که با وجود تمام دشمنی‌ها و کارشکنی‌ها نور انقلاب اسلامی در جهان فراگیر شده و شاهد تبلور وعده الهی پیروزی در کشور‌های اسلامی و موج گسترده بیداری اسلامی در منطقه هستیم.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: بی‌شک حفظ دستاوردها و صیانت از جهت‌گیری‌های انقلاب اسلامی زمینه بقا و رشد روز افزون این درخت پر بار را فراهم خواهد کرد. سیر مواجهه و دشمنی استکبار با نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان می‌دهد دشمن تمام تلاش خود را در راستای تغییر ماهیت و محتوای نظام اسلامی و همچنین کاهش پشتوانه عظیم مردمی نظام قرار داده است. تلاش شبانه‌روزی بوق‌های تبلیغاتی غرب برای القای ناکارآمدی نظام اسلامی و موج گسترده تحریم‌ها برای گرفتار کردن مردم و مسئولان در اشتباه محاسباتی و تغییر رفتار و دست کشیدن از آرمان‌های انقلاب، نشان از میزان رشد و پویایی نظام اسلامی و شدت نگرانی دشمن دارد.

در بخش دیگری از این بیانیه اضافه شده است: هوشیاری و استقامت تنها راه برون رفت از دام‌هایی است که استکبار در مسیر تحقق اهداف انقلاب چیده است و فقط کسانی می‌توانند این مسیر را طی کنند که به سلاح صبر و بصیرت مجهز باشند.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای دو ویژگی منحصر به فرد یعنی پشتوانه عظیم مردمی و ایمان و اعتقاد مستحکم الهی در عرصه جهانی است و دشمن تمام دسیسه چینی خود را در راستای حذف این دو بازوی قدرتمند نظام اسلامی قرار داده است. احساس مسئولیت و تکلیف‌گرایی در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسداشت خون شهدای انقلاب مردم ما را بر آن داشته با وجود برخی کاستی‌ها چشم به نقاط قوت نظام داشته و با حضور خود در بزنگاه‌های تاریخی مشتی محکم بر دهان بدخواهان نظام بکوبند.

در این بیانیه اضافه شده است: روز شمار حوادث و رویداد‌های مهم کشور همیشه مزین به حضور گسترده مردم بصیر و مؤمن ایران بوده است. اکنون در آستانه یوم‌الله 22 بهمن و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سپاه علی بن ابیطالب(ع) این نهاد برخاسته از متن مردم ضمن تجلیل از خانواده معظم شهدا و قدردانی از مردم سلحشور ایران با توجه به وظیفه ذاتی خود در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی با یادآوری شرایط حساس کنونی و قرار گرفتن ایران اسلامی در پیچ بزرگ تاریخی از تمام مردم انقلابی و مؤمن دعوت می‌کند با حضور گسترده خود در کنار پاسداران و بسیجیان سلحشور خود این بار نیز مانند گذشته توطئه شوم استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی را خنثی کرده و با بیعت مجدد با امام عزیز و رهبری برگ زرین دیگری در صفحه مجاهدت‌های خود ثبت کنند.

انتهای پیام/2258/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول