اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرکز آموزش دریایی سیرجان:

استکبارستیزی از شاخصه‌های نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده مرکز آموزش دریایی سیرجان استکبارستیزی، متکی نبودن به بیگانگان و وجود رهبری الهی در راس امور به ویژه فرماندهی کل قوا را از شاخصه‌های نظام اسلامی عنوان کرد.

استکبارستیزی از شاخصه‌های نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان،‌ امیر هادی بیات در مراسم پایان دوره آموزشی هیئت معارف جنگ ویژه 600 نفر از ناویان وظیفه در سالن آمفی‌تئاتر مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان، اظهار داشت: دوره آموزشی هیئت معارف جنگ از دوره‌های به یادگار مانده از شهید صیادشیرازی است.

وی عنوان کرد: پس از شهادت صیادشیرازی، همرزمان وی این پرچم پر افتخار را به دوش می‌کشند تا خاطرات و ایثارگری‌های رزمندگان و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس به نسل‌های پس از انقلاب و جوانان هم برسد و الگو باشد.

بیات استکبارستیزی، متکی نبودن به بیگانگان و وجود رهبری الهی در راس امور به ویژه فرماندهی کل قوا را از شاخصه‌های نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: این شاخصه‌ها موج پیشرفت ملت ایران و نظام اسلامی در تمام زمینه‌ها به ویژه در بعد نظامی شده است.

وی عنوان کرد: این دوره آموزشی در سیرجان، بیست و نهمین دوره آموزشی هیئت معارف جنگ در جنوب‌شرق و یازدهمین دوره در سیرجان است که به مدت سه روز برای ناویان و دانشجویان وظیفه با هدف انتقال تجربه‌ها از دوران دفاع مقدس و توسط فرماندهان برگزار می‌شود.

به گزارش فارس در پایان این دوره آموزشی تندیس یادبود دوره و نشان لیاقت حضور مستمر استاندار کرمان در جبهه‌های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس به اسماعیل نجار توسط فرمانده مرکز آموزش دریایی سیرجان اهداء شد.

انتهای پیام/80015/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول