اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

مبارزه با استکبار شعار همیشگی ملت ایران است

خبرگزاری فارس: مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: مبارزه با استکبار و صهیونیسم شعار همیشگی و مهم ملت ایران اسلامی است.

مبارزه با استکبار شعار همیشگی ملت ایران است

حجت‌ الاسلام جمال یاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه مسئولیت کمیته مساجد در شهرستان به ‌عهده تبلیغات اسلامی است، اظهار کرد: امسال در سطح استان 115 مورد ویژه برنامه جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی برگزاری پنج همایش تجلیل از چهره‌های قرآنی استان را نیز از دیگر برنامه‌های کمیته مذکور در ایام دهه فجر عنوان کرد.

این مسئول برخی دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی شده کمیته مساجد در شهرستان‌های استان را برشمرد و گفت: برگزاری مراسم ویژه در 34 مسجد، ارائه مجوز به 34 هیئت مذهبی برادران و به 34 هیئت مذهبی خواهران و... از جمله این برنامه‌ها است.

وی اهدای بسته‌های قرآنی به 34 مسجد و تجلیل از 34 مربی قرآن کریم را از دیگر برنامه‌های این کمیته در دهه فجر معرفی کرد و گفت: در دهه فجر از 34 امام جماعت موفق نیز تجلیل می‌شود.

یاری با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در کشور، اذعان کرد: انقلاب اسلامی پس از پیروزی ثمرات فراوانی برای کشور به ارمغان آورده که معرفی آن ها به جوانان برای خدمت بیشتر به انقلاب بسیار تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه سیاست خارجی ایران با استکبار ستیزی معنا پیدا می‌کند ادامه داد: خواهران نیز در حوزه‌های مختلف سهم مهمی در اجرای فعالیت سیاسی و فرهنگی ایفا کرده‌اند.

این مسئول به همکاری تنگاتنگ بانوان دوره دیده تبلیغات اسلامی و دفتر امور بانوان استانداری گیلان اشاره کرد و یادآور شد: عمده‌ترین بخش فعالیت‌های این بانوان در زمینه عفاف و حجاب و آموزش مهارت‌های زندگی به بانوان دیگر است.

وی نقش فعالیت‌های تبلیغات اسلامی را در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تاثیرگذار دانست و گفت: دشمن همواره در کمین ایران اسلامی نشسته است و با نقشه‌ها و توطئه‌های خود قصد ضربه زدن به انقلاب را داد.

یاری نابود کردن اندیشه‌هایی که پشتیبان انقلاب اسلامی ایران بودند را از برنامه‌های دشمن دانست و اذعان کرد: اطلاع‌رسانی از عملکرد افرادی که پا به پای امام راحل برای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کرده‌اند بسیار اهمیت دارد و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به وضعیت امروز در کشور خاطر نشان کرد: با تمام فشارهایی که دشمن به ملت ایران وارد می‌کند مردم در محیطی با استقلال و آزادی زندگی می‌کنند و شرایط امروز کشور هنوز به سختی شرایط کشور در دوران جنگ نیست و برخی از مشکلات موجود با اطلاع رسانی دقیق و درست قابل برطرف شدن هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان اضافه کرد: مردم به عنوان ولی نعمت‌های نظام همواره با کاستی‌ها ساخته‌اند و در مواقع حساس با نظام همکاری کرده و پشتیبان نظام بوده‌اند.

وی یادآور شد: امروزه کشور در وضعیتی است که هنوز اخبارش مهم‌ترین موضوع رسانه‌های دنیاست و با وجود جنگ روانی که دشمن در مقابل ایران به راه انداخته، مبارزه با استکبار و صهیونیسم شعار مهم مردم این کشور است.

انتهای پیام/84002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول