اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهمین روز دهه فجر

اندیشه‌های استکبارستیزی ولایت در بروجن تبیین می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش تبیین اندیشه‌های استکبارستیزی ولایت همزمان با فردا در بروجن خبر داد.

اندیشه‌های استکبارستیزی ولایت در بروجن تبیین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی گرجی ظهر امروز در جشن روستایی فجر 34 روستای دشتک اظهار داشت: دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی به مثابه دفاع از ناموس است و با توجه به کم‌اطلاعی مردم از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی، باید با اطلاع‌رسانی درست و جامع  این دستاوردها تبیین شود.

وی ادامه داد: دهمین روز دهه فجر با عنوان انقلاب اسلامی، وحدت ملی و اعتلای تمدن اسلامی نامگذاری شده است و در این روز 12 برنامه محوری در استان اجرا می‎شود.

گرجی، برگزاری همایش تبیین اندیشه‌های استکبارستیزی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را مهم‌ترین برنامه دهمین روز دهه فجر برشمرد و خاطرنشان کرد: این همایش از سوی کمیته فرهنگی و هنری و در فرهنگسرای اداره ارشاد بروجن برگزار می‎شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی، برپایی جشن کارگری، جشن‌های روستایی فجر 34 و جشن‌های مسجدی از دیگر برنامه‌هاست.

گرجی از اقامه نماز جماعت 1357 نفره در شهرستان اردل خبر داد و افزود: این برنامه به شکرانه پیروزی انقلاب اسلامی ایران هر روز در یکی از شهرستان‌های استان برگزار می‎شود.

وی عنوان کرد:  محفل با قرآن در بهار انقلاب، مراسم شبی با خاطرات شهدا و یادواره شهدا با عنوان شهدا، قرآن و انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های محوری فردا است.

دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در پایان بیان داشت: امید می‎رود با حضور گسترده و پرشور مردم در این برنامه‌ها، بتوانیم سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به نحو شایسته برگزار کنیم.

انتهای پیام/68004/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول