اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیرجند:

استکبار همچنان به دنبال چپاول در کشورهاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیرجند گفت: کشورهای استکباری ظلم‌های زیادی در حق مردم دنیا به ویژه ملت ایران روا داشتند و در قبل از انقلاب کشورمان دچار چپاول بیگانگان بود و امروز هم می‌خواهند همین سیاست را در برخی کشورها دنبال کنند.

استکبار همچنان به دنبال چپاول در کشورهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلیمن علی رضایی ظهر امروز در جشن ولایت ویژه خواهران که در دفتر امام جمعه بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: جهان قبل از انقلاب اسلامی از سوی دو ابر قدرت شرق و غرب به سمت سقوط و نابودی پیش می‌رفت و دنیا را آمریکا، روسیه و شوروی سابق به دو بخش کشورهای طرفداری شوروی و طرفدار آمریکا تقسیم کرده بودند.

وی ادامه داد: این کشورها جنایت و ظلم‌های زیادی در حق مردم دنیا به ویژه ملت ایران روا داشتند و در قبل از انقلاب کشورمان دچار هرج و مرج و چپاول بیگانگان بود.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه در مجموعه‌ای از کشورها جنبش عدم تعهد (متعهد نبودن به شوروی و آمریکا) شکل گرفت، افزود: در دنیا همه کسانی که در این مجموعه کشورها شرکت کردند یا وابسته به آمریکا و یا به شوروی وابسته بودند و هر دو، بشر را به سمت مادی‌گرایی پیش می‌برد.

رضایی اضافه کرد: این روند همچنان ادامه یافت تا انقلاب اسلامی به رهبری شخصیتی که 70 سال به خود‌سازی مشغول بودند به وقوع پیوست، امام خمینی(ره) به معنای حقیقی کلمه مومن به خدا،‌ شخصیتی متعالی و دارای نگاهی ژرف و آینده‌نگر بودند.

وی با اشاره به اینکه برای رسیدن به کمال و متعالی شدن باید در راه اسلام و ائمه اطهار(ع) گام برداشت، تصریح کرد: کسانی که می‌خواهند یاور رهبری و امام باشند باید مومن به خدا باشند.

امام جمعه بیرجند نهایت مسیری که غرب برای یک مرد و زن تبلیغ می‌کند را یک حیوان بی‌اراده رها شده از همه قیود انسانیت دانست و اظهار کرد: رسیدن به کمال و انسانیت نهایت مسیری است که اسلام برای یک مرد و زن تبلیغ می‌کند.

رضایی نهضت سرخ عاشورا و فرهنگ سبز انتظار را رموز پیروزی و بقای انقلاب و نظام اسلامی دانست.

انتهای پیام/2248/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول