اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس- 209

رهی: راهپیمایی 22 بهمن بهترین فرصت برای پاسخ به استکبار است

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان گفت: حضور پرشور و میلیونی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن بهترین فرصت برای پاسخ‏گویی به یاوه‏گویی‏های استکبار است.

رهی: راهپیمایی 22 بهمن بهترین فرصت برای پاسخ به استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس رهی پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسمی که به منظور بهره‏برداری از 119 پروژه عمرانی، صنعتی، رفاهی، ورزشی و خدماتی به طور هم‏زمان در شهرستان سمنان برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن میدان خوبی برای منزوی ساختن ابرقدرت‏های پوشالی جهان است.

وی ادامه داد: همه مردم ایران اسلامی به خوبی می‏دانند که راهپیمایی روز 22 بهمن، بهترین فرصت در طول سال برای حضور میلیونی و باشکوه مردم در صحنه است.

استاندار سمنان ادامه داد: مردم کشورمان در طول سال‏های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور بصیرت‏مندانه و هوشیارانه خود در راهپیمایی 22 بهمن، پاسخ دندان‏شکنی به استکبار جهانی داده‏اند.

رهی عنوان کرد: امسال نیز مردم در روز 22 بهمن به صحنه می‏آیند و یک‏پارچه و مقتدرانه آن‏چنان در صحنه حضور می‌یابند که در 34 سال گذشته بی‏سابقه باشد.

وی ادامه داد: این حرکت عظیم ملی و مردمی بدون شک سبب خواهد شد تا استکبار جهانی و هم‏دستان و هم‏پیمانانش از طمع‌ورزی به ایران اسلامی پشیمان شوند و مواضع خود را تغییر دهند.

استاندار سمنان تاکید کرد: اراده خداوند متعال در سال‏های اخیر همواره پشتیبان مردم ایران اسلامی بوده و دست حضرت حق حافظ انقلاب اسلامی است.

رهی بیان داشت: این امر نشان می‏دهد که هر کس با اراده ایران اسلامی و جمهوری اسلامی همراه و همگان شود، سرافراز و سربلند خواهد شد و وقایع اخیر منطقه و جهان نیز نشان‏دهنده این امر است.

وی در عین حال گفت: عکس این قضیه نیز صادق است و هر کس برابر اراده و اقتدار جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد، در حقیقت مقابل خداوند متعال ایستاده است.

استاندار سمنان همچنین از افتتاح پروژه‌های مهم و قابل توجهی در دهه مبارک فجر در سراسر ایران اسلامی و استان سمنان خبر داد.

رهی ادامه داد: این پروژه‏ها، برای مردم ایران اسلامی در دهه فجر بسیار برکت و خیر دارد.

انتهای پیام/2249/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول