اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زرندیه:

راهپیمایی 22 بهمن سبب یأس دشمن می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زرندیه گفت: حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن سبب یأس دشمن می‌شود.

راهپیمایی 22 بهمن سبب یأس دشمن می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام حسین‌ عبدالله‌پور ظهر امروز در مجمع بسیجیان زرندیه اظهار داشت: بدون شک حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه می‌تواند سبب یأس دشمنان اسلام شود

وی افزود: ملت مبارز ایران همواره درطول تاریح حرکت انقلاب نشان دادند که همواره مدافع انقلاب بوده و در هر زمان دشمن خواسته به هرشکل و به هر طریق علیه انقلاب و اسلام توطئه و فتنه کند، ملت بصیر ایران به پا خواسته و با بصیرت مثال‌زدنی توطئه‌های دشمن را نقش بر آب کرده‌ است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زرندیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش بسیجیان در شرایط امروز کشور خاطر نشان ساخت: امروز بسیجیان نقش و وظیفه بسیار مهمی بر عهده دارند که توجه به اوامر و ماموریت‌های مقام معظم رهبری، حفظ وحدت و انسجام ملی، هوشمندی کامل در برابر توطئه‌های دشمنان و شناسایی ترفندها و عملیات روانی دشمن از مهم‌ترین این وظایف است.

وی تصریح کرد: باید با تکیه بر اوامر رهبری به ماموریت‌های بسیج توجه کرد که از جمله این مأموریت‌ها همین مجمع بسیج شهرستان است که در آن دلسوزان، نخبگان، حافظان ارزش‌ها و آرمان‌های امام و انقلاب باید با تدبیر و هم‌اندیشی مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شهرستان خود را مورد بررسی قرار داده و به مسئولان و دست‌اندرکاران اجرایی کشور برای اجرای بهتر پیشنهاد دهند.

انتهای پیام/87003/ج20/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول