اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماسال خبر داد

افتتاح 391 واحد مسکن مهر خودمالکی در ماسال

خبرگزاری فارس: فرماندار ماسال از افتتاح 391 واحد مسکن مهر خودمالکی این شهرستان در دهه فجر خبر داد.

افتتاح 391 واحد مسکن مهر خودمالکی در ماسال

به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، سید رضا جوادپور در جریان افتتاح پروژه‌های این شهرستان بیان خدمات انقلاب در حوزه اطلاع‌رسانی را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: اگر انقلاب نبود فرصت خدمت‌رسانی نیز نبود و این موقعیت‌ها حاصل تلاش‌های امام خمینی (ره) و شهیدان است و نباید با غفلت موجب خسران به خود و انقلاب اسلامی شویم.

وی تاکتیک عمده دشمن را ایجاد شکاف در بین امت و ولایت دانست و خاطر نشان کرد: باید با تمام توان در راه اسلام بکوشیم و با خود سازی و تلاش بیشتر از حضور همیشگی مردم در صحنه‌ها قدردانی کنیم.

این مسئول با اشاره به موقعیت ماسال در گیلان اذعان کرد: شهرستان ماسال دارای دو بخش مرکزی و شاندرمن بوده و در 45 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است. 

وی با بیان اینکه دهه فجر تعداد 45 پروژه در ماسال افتتاح می‌شود، خاطر نشان کرد: این تعداد طرح عمرانی در ماسال با اعتباری بالغ بر 170 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

جوادپور افتتاح پروژه‌های عمرانی را مربوط به 11 دستگاه ذکر کرد و افزود: افتتاح شبکه فرعی آبیاری، اصلاح ساختار شالیکوبی و بسته‌بندی برنج و راه‌اندازی دو واحد شرکت تعاونی از جمله این طرح‌ها است.

وی اجرای دو طرح هادی در روستاهای طاسکوه و اسطلخ‌زیر و افتتاح 391 واحد مسکن خود مالکی را از پروژه‌های بنیاد مسکن ماسال عنوان کرد و یادآور شد: طرح‌ تامین آب شرب روستاهای اولم و معاف شرکت آب و فاضلاب روستایی نیز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

فرماندار ماسال به تقویت هشت شبکه برق‌ روستایی شرکت توزیع برق در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: آغاز گازرسانی به 9 روستای ماسال و افتتاح سه ساختمان دهیاری و یک پل در بخش شاندرمن نیز از دیگر برنامه‌های قابل افتتاح دهه فجر است.

وی احداث دو مدرسه در روستا را از دیگر پروژه‌های عمرانی دهه فجر در ماسال برشمرد و خاطر نشان کرد: دو واحد مسکن بهزیستی و 22 واحد مسکن کمیته امداد امام خمینی در کنار شش پروژه آسفالت، به سازی معابر و سالن ورزشی شهرداری ماسال در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

انتهای پیام/84001/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول