اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار بوشهر

66 واحد مسکن مهر اهرم افتتاح شد

خبرگزاری فارس: امروز 66 واحد مسکن مهر اهرم با حضور استاندار بوشهر افتتاح شد.

66 واحد مسکن مهر اهرم افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر عصر امروز در این مراسم گفت: این واحدها که بین 85 تا 100 مترمربع زیر بنا دارند با اعتبار بیش از 32 میلیون تومان ساخته شده است.

ابراهیم فرزانه ادامه داد: برای ساخت این واحدها 20 میلیون تومان تسهیلات اعتباری در اختیار هرکدام از متقاضیان قرار گرفته است.

استاندار بوشهر نیز در آیین افتتاح این طرح بر تأمین اعتبار لازم برای محوطه‌سازی، آسفالت محوطه، فضای سبز و خیابان ورودی قول مساعد داد.

همچنین با حضور استاندار بوشهر بخش دیالیز بیمارستان امام حسین (ع) اهرم افتتاح شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: این بخش دارای پنج تخت فعال است و مشکلات 30 بیمار دیالیزی این شهر که قبلاً به شهرهای همجوار می‌رفتند، برطرف شد.

غلامرضا حیدری با بیان اینکه برای راه‌اندازی این بخش 700 میلیون تومان سرمایه‌گذاری شده است، گفت: بخش دیالیز بیمارستان اهرم دارای تجهیزات پیشرفته است و بیماران دیالیزی را به صورت رایگان دیالیز می‌کند.

استاندار بوشهر در این مراسم بر توسعه طرح‌های عمرانی در دلوار تأکید کرد و افزود: دلوار یک منطقه بین‌المللی است و بدون تردید هرگاه انگلیس نام دلوار را می‌شنود به خود می‌لرزد.

فریدون حسنوند افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قرار است دو کیلومتر به سمت دریا در منطقه دلوار با نصب چراغ‌های تلسکوپی روشن شود.

وی در پایان ابراز داشت: در اجرای این طرح، 50 پایه تلسکوپی با اعتبار 200 میلیون تومان نصب می‌شود.

انتهای پیام/66006/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول