اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند خبر داد

افتتاح بخشی از مسکن مهر مهک دماوند در روزهای آینده

خبرگزاری فارس: فرماندار دماوند گفت: با پیگیری‏ها و تلاش گسترده در چند ماه اخیر، شاهد تحول چشمگیر در پیشرفت مسکن مهر مهک دماوند هستیم که در روزهای آتی بخشی از آن افتتاح می‏شود.

افتتاح بخشی از مسکن مهر مهک دماوند در روزهای آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا قاسمی‏فرزاد صبح امروز در مراسم معارفه نخستین سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند ضمن گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: در این ایام، یاد امامی را گرامی می‏داریم که بشریت را یک بار دیگر احیا کرد و از ظلمت، جهالت و گمراهی که در قرن بیستم در آن فرو رفته بود، با دم مسیحایی خود بیدار ساخت و انسان را در مسیر معنویت، رشد و تعالی قرار داد.

وی افزود: امروز به یمن وجود این مرد بزرگ شاهد آن هستیم که انقلاب اسلامی با همان شادابی، طراوت و با همان توفندگی که در ابتدای انقلاب داشت، توسط فرزند خلف و صالح امام(ره) رهبری می‏شود و دنیای اسلام را در مسیر رشد و تعالی هدایت می‏کند.

وی با اشاره به برگزاری جلسه معارفه سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند گفت: حسب پیش‏بینی قانون پنجم توسعه، وزارتخانه‏ها باید ادغام می‏شدند که با ادغام دو وزارتخانه مسکن و شهرسازی و راه و ترابری وزارتخانه راه و شهرسازی به وجود آمد.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: بسیاری از استان‏ها تشکیلات این وزارتخانه جدید را در استان و شهرستان‏ها ادغام کردند؛ اما تهران به دلیل گستردگی جغرافیایی و به لحاظ پیچیدگی روابط کاری، آخرین استانی بود که این ادغام در آن صورت گرفت و شهرستان دماوند نخستین شهرستان این استان است که سرپرست اداره راه و شهرسازی در آن معرفی می‏شود.

قاسمی‏فرزاد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات محمد رنجبر در سمت ریاست مسکن و شهرسازی شهرستان دماوند، به وضع مسکن مهر این شهرستان اشاره کرد و افزود: امروز با پیگیری‏های مجدانه و تلاش گسترده در چند ماه اخیر شاهد تحول چشمگیر در پیشرفت مسکن مهر مهک دماوند هستیم که در روزهای آتی بخشی از آن افتتاح می‏شود.

وی همچنین تلاش‏ها و اقدامات انجام شده در حوزه راه و ترابری را نیز ارزشمند دانست و از تلاش‏های اکبر وطن‏دوست در سمت سرپرستی اداره راه و ترابری شهرستان دماوند تقدیر کرد.

فرماندار شهرستان دماوند ضمن آرزوی توفیق برای ذکریا صفرزاده در مسئولیت سرپرستی اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند، انتظارات و خواسته‏های این شهرستان را در دو حوزه مسکن و راه بیان کرد.

قاسمی‏فرزاد از صفرزاده سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند خواست تا تکمیل و تحویل هر چه سریع‏تر واحدهای مسکن مهر، تسریع در بهسازی معابر، احداث مدرسه و واحدهای تجاری مسکن مهر مهک و همچنین تحویل راه کنارگذر آبسرد به شهرداری آبسرد و پیش‏بینی جاده کمربندی در محدوده گیلاوند را با کمک مجموعه استانی راه و شهرسازی عملی سازند.

انتهای پیام/2568/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول