اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز کنترل مقررات ساختمان فهرج پیشنهاد داد

ساخت مسکن مهر در فهرج با معماری ایرانی - اسلامی

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز کنترل مقررات ملی ساختمان فهرج پیشنهاد ایجاد یک شهرک با رعایت معماری ایرانی - اسلامی را به صورت تیپ برای اجرای ساختمان‌های مسکن مهر در این شهرستان مطرح کرد.

ساخت مسکن مهر در فهرج با معماری ایرانی - اسلامی

مهدی قائمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در فهرج با بیان اینکه استحکام بنای تمام ساختمان‌ها فقط در صورت رعایت مقررات ملی ساختمان و قانون نظام مهندسی ساختمان صادر می‌شود، اظهار داشت: ساختمان‌های فاقد استحکام بنا باید در کمیسیون ماده 100 مطرح و طوری تعیین تکلیف شوند که مالکان بعد از اجرای حکم نسبت به اصولی و استانداردسازی اقدام کنند.

وی افزود: آینده‌نگری برای مقابله با زلزله و بدنه‌سازی شهر با عمل به اجرای معماری ایرانی - اسلامی که تاکید مقام معظم رهبری و دولت خدمتگزار است باید به صورت داوطلبانه و خودجوش در دستور کار مردم قرار گیرد.

قائمی با بیان این مطلب که افزون بر 20 هزار متر مربع از ساختمان‌های مسکونی و تجاری شهرستان فهرج با نظارت مهندسان ناظر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان است، تصریح کرد:  ساخت و سازهای موجود در شهرستان با نظارت مهندسان ناظر و رعایت مقررات ملی ساختمان در حال اجرا است.

وی با توجه به آماده شدن زمین برای واگذاری به متقاضیان مسکن مهر که در منطقه موذی‌آباد شهر فهرج تعیین شده، پیشنهاد ایجاد یک شهرک را با رعایت معماری ایرانی - اسلامی را به صورت تیپ برای اجرای ساختمان‌های مذکور مطرح کرد.

قائمی خاطرنشان کرد: با توجه به رعایت مقررات ملی ساختمان و اقتصادی‌سازی صنعت ساختمان در کشور می‌طلبد به متمرکزسازی رو آورد تا تامین زیرساخت‌های اولیه از جمله آب، برق، تلفن و گاز مورد نیاز مردم به سرعت انجام گیرد.

انتهای پیام/80013/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول