اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف و امور خیریه ملایر خبر داد

ایجاد پروژه تجاری در سایت مسکن مهر ملایر

خبرگزاری فارس: رئیس اوقاف و امور خیریه ملایر از ایجاد پروژه تجاری در سایت مسکن مهر ملایر خبر داد و گفت: پیش‌بینی ما بر این است این پروژه طی حداکثر دو سال به بهره‌برداری برسد.

ایجاد پروژه تجاری در سایت مسکن مهر ملایر

حاجی‌رضا زین‌العابدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه یکی از نیات واقف خیراندیش مرحوم سیف‌الدوله مربوط به بحث آموزش عالی و احداث مدرسه است به فعالیت مدرسه وقفی سیفیه بنابر نیت مرحوم سیف‌الدوله اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر ما وظیفه حفظ و حراست از این دبیرستان را بر عهده داریم.

وی با بیان اینکه در سه ماهه نخست امسال بالغ بر 140 میلیون تومان برای تجهیز سیستم گرمایشی و سرمایشی این مدرسه هزینه شده، خاطر نشان کرد: در حال حاضر نمای ظاهری این مدرسه به روز شده و گچ و تخته سیاه نیز از بحث آموزشی آن حذف شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر  با بیان اینکه طی سال تحصیلی 90-91 تعداد 94 نفر از دانش‌آموختگان مدرسه سیفیه ملایر در کنکور سراسری رتبه‌های زیر هزار کسب کردند، تصریح کرد: چهار نفر از این تعداد حائز رتبه‌های زیر 100 شدند که بر این اساس نیز از این 94 نفر تجلیل به عمل آمد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پروژه‌های عمرانی اوقاف ملایر، ابراز داشت: با توجه به راه‌اندازی سایت مسکن مهر این شهرستان و به بهره‌برداری رسیدن آن توسط رئیس جمهور، نیاز به ایجاد پروژه‌های تجاری در این مکان احساس می‌شد.

زین‌العابدینی با بیان اینکه در سایت مسکن مهر ملایر جای پروژه‌های تجاری و فروشگاه‌ها خالی بود، عنوان کرد: بر اساس مصوبه شورای مسکن ملایر مقرر شد در سایت مسکن مهر پروژه تجاری راه‌اندازی و احداث شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 900 میلیون تومان اعتبار برای شروع این پروژه در حساب داریم، گفت: متراژ این پروژه تجاری یک هزار و 600 متر مربع است که تمام امکانات نیز برای آن تعریف شده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر خاطرنشان کرد: آهن‌آلات، آجر، شیرآلات و مصالح ساختمانی مورد نیاز برای آغاز این پروژه تجاری خریداری شده است.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه امکانات و اعتبار مورد نیاز برای آغاز این پروژه مهیا است پیش‌بینی ما بر این است که حداکثر ظرف دو سال به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/89004/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول