اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آب و فاضلاب شهری نهبندان خبر داد

بهره‌برداری از شبکه آبرسانی فاز 2 مسکن مهر نهبندان

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب و فاضلاب شهری نهبندان از افتتاح پروژه توسعه شبکه آبرسانی در فاز دو مسکن مهر نهبندان در دهه فجر سال جاری خبر داد.

بهره‌برداری از شبکه آبرسانی فاز 2 مسکن مهر نهبندان

علیرضا نخعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، به مشخصات فنی پروژه توسعه شبکه آبرسانی نهبندان اظهار داشت: مجموع شبکه مورد نیاز در فاز دو مسکن مهر سه کیلومتر است.

وی افزود: این شبکه با لوله‌های پلی‌اتیلن و در اقطار 75، 90 و 110 میلی‌متر بوده و 420 واحد مسکونی را از نعمت آب شرب بهداشتی بهره‌مند می‌سازد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری نهبندان تصریح کرد: تا‌کنون دو کیلومتر از این شبکه با اعتبار 500 میلیون ریال اجرا و آماده بهره‌برداری است.

نخعی به دیگر پروژه‌های آب و فاضلاب نهبندان در سال جاری اشاره کرد و گفت: اصلاح و توسعه شبکه‌های اصلی در نهبندان و شوسف از جمله این پروژه‌ها است که در این راستا 3.5 کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه‌های فرسوده و مناطق فاقد شبکه آبرسانی در نهبندان و 1.5 کیلومتر در شهر شوسف اجرا شده است.

این مسئول به اعتبار این دو پروژه اشاره کرد و ادامه داد: مجموع این دو پروژه بالغ بر یک‌هزار و 600 میلیون ریال هزینه در بر داشته و 3 هزار نفر از مزایای این طرح بهره‌مند شدند.

مدیر امور آب و فاضلاب نهبندان اصلاح و بازسازی شبکه‌های فرعی فرسوده شهر نهبندان را یکی دیگر از پروژه‌های این مجموعه در سال جاری عنوان کرد و یادآور شد: پروژه نوسازی انشعابات فرسوده در راستای کاهش هدر رفت آب و با اعتباری بالغ بر 453 میلیون ریال اجرا شده است.

نخعی، طول شبکه فرعی اصلاح شده در شهر نهبندان را یک کیلومتر و در شهر شوسف را 650 متر عنوان کرد.

وی به اجرای محوطه‌سازی مخزن 2 هزار مترمکعبی نهبندان اشاره کرد و گفت: این پروژه شامل جدول‌کشی، رنگ‌آمیزی، احداث سایبان، ایجاد فضای سبز و بهینه‌سازی ساختمان نگهبانی است که با اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال انجام شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب نهبندان احداث نمازخانه، راه‌اندازی سیستم اتوماسیون داخلی امور، همسطح‌سازی و بازسازی حوضچه‌های شیرآلات و بهسازی ساختمان اداری امور را از دیگر پروژه‌های صورت گرفته در این مجموعه در سال جاری عنوان کرد.

انتهای پیام/69004/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول