اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر/ 237

بانگ الله‌اکبر در آسمان ورامین طنین‌انداز می‌شود

خبرگزاری فارس: همزمان با شب 22 بهمن ماه بانگ الله‌اکبر آسمان ورامین را فرا می‌گیرد.

بانگ الله‌اکبر در آسمان ورامین طنین‌انداز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، احمد فلاحی همزمان با هشتمین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر که با عنوان «انقلاب اسلامی، ایثار و شهادت» نامگذاری شده است، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با شب 22 بهمن با بانگ الله‌اکبر آسمان ورامین نورافشانی شده و جشن انقلاب برگزار می‌شود.

مسئول کمیته امنیت ستاد دهه فجر شهرستان ورامین گفت: در میدان امام حسین (ع) ورامین رأس ساعت 21 شب همراه با بانگ الله‌اکبر نورافشانی صورت می‌گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: امسال بیش از دو هزار و 500 برنامه توسط کمیته‌های 18گانه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین طراحی و اجرا شد که کمیته امنیت این ستاد برقراری امنیت در تمام این برنامه‌ها را برعهده داشت.

وی با اشاره به برقراری تمهیدات ترافیکی در شب 22 بهمن برای نورافشانی و نیز راهپیمایی 22 بهمن‌ماه گفت: مردم عزیز سعی کنند قبل از برقراری این تمهیدات خود را به میدان امام حسین (ع) برسانند و همراه با فریاد الله‌اکبر در این جشن و شادمانی شرکت کنند.

فلاحی در پایان افزود: در روز 22 بهمن هم شهروندان عزیز سعی کنند تا حد امکان از خارج کردن خودروهای خود از منازل خودداری کنند تا به دلیل برقراری ممنوعیت‌های ترافیکی در ترافیک سنگین قرار نگیرند و برای شرکت در راهپیمایی با تنظیم زمان از مسیرهای فرعی حرکت کرده و به مسیر اصلی بپیوندند.

انتهای پیام/2462/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول