اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوشتر:

اجرای طرح جامع فاضلاب مقدمه شهر شدن نورمحمدی شوشتر است

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر گفت: اجرای طرح جامع فاضلاب در شهرک نورمحمدی(گلالک) شوشتر، مقدمه‌ای برای تبدیل شدن این منطقه به شهر مجزا است.

اجرای طرح جامع فاضلاب مقدمه شهر شدن نورمحمدی شوشتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حیدر نجفی در مراسم کلنگ‌زنی طرح جامع فاضلاب شهرک نورمحمدی اظهار داشت: اجرای طرح فاضلاب در این منطقه، زیرساخت بسیار خوبی برای توسعه شهری مهیا می‌کند و این می‌تواند نویدی برای شهر شدن این شهرک باشد.

وی با اشاره به اینکه مقدمات شهر شدن این شهرک مهیا شده است، گفت: پرونده شهر شدن این شهرک به وزارت کشور ارسال شده است و در این باره پیگیری‌های زیادی از سوی نماینده شوشتر در مجلس شورای اسلامی انجام شده و امیدواریم در اسرع وقت این استقلال در شهرک نورمحمدی ایجاد شود و این شهرک به شهر ارتقا یابد.

نجفی با اشاره به اینکه شهرک نورمحمدی توانمندی زیادی برای توسعه شهری دارد، ادامه داد: باید از توانمندی مردم و امکانات موجود در این منطقه برای توسعه پایدار این شهرک استفاده کرد.

*اجرای پروژه بدون ایجاد زحمت برای مردم

فرماندار شوشتر خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه باید در اسرع وقت انجام شود و کمترین مشکل را باید برای مردم ایجاد کرد تا حلاوت اجرای این پروژه برای مردم به تلخی مبدل نشود.

نجفی تصریح کرد: سرعت عمل در اجرای این پروژه می‌تواند باعث امیدواری مردم به آینده طرح فاضلاب در شهرک نورمحمدی باشد و در این باره نباید برای مردم مشکل ایجاد شود.

فرماندار شوشتر با اشاره به اینکه باید سرعت عمل همراه کیفیت در اجرای پروژه باشد، عنوان کرد: نباید به دلیل سرعت عمل کیفیت را فدا کرد و در این راستا باید از همه توان خود استفاده کرد.

انتهای پیام/72006/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول