اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور طرح جامع فاضلاب شوشتر تاکید کرد

اجرای دقیق مسائل ایمنی در شبکه فاضلاب شوشتر

خبرگزاری فارس: مشاور طرح جامع فاضلاب شوشتر بر اجرای دقیق مسائل ایمنی در اجرای طرح فاضلاب این شهرستان خبر داد و گفت: با پیمانکاران متخلف برخورد می‌شود.

اجرای دقیق مسائل ایمنی در شبکه فاضلاب شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، عزیز پورسنگ‌بر ظهر امروز در جلسه کمیسیون حفاری شوشتر که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: رعایت اصول ایمنی بسیار ضروری است و در این باره به همه پیمانکاران نکات مورد نیاز هشدار داده شده است.

وی افزود: در شهریورماه سال ‌جاری که پروژه طرح جامع فاضلاب شوشتر آغاز شده است برخی از پیمانکاران از نظر تجهیزات ایمنی نمره 11 از 100 نمرده را دریافت کردند ولی در شرایط کنونی این پیمانکاران تا امتیاز 61 رسیده‌اند ولی باید وضعیت ایمنی بهتر شود و در این باره نیز دقت نظر بیشتری اعمال می‌شود.

مشاور طرح جامع فاضلاب شوشتر با اشاره به اینکه تنها فعالیت کارشناسی شده را تائید می‌کنیم، خاطرنشان کرد: فعالیت غیرکارشناسی را تائید نمی‌کنیم و در این باره با پیمانکاران متخلف برخورد خواهد شد.

*امکان ترمیم نوارهای حفاری وجود ندارد

وی اظهار داشت: تا زمانی که شبکه قدیم فاضلاب شهری فعال است امکان ترمیم آسفالت در مناطق شهری وجود ندارد و به این دلیل باید در اسرع وقت شبکه‌های فرعی را احداث کرده که بتوانیم نوارهای حفاری را کمپکت و آسفالت کنیم.

 

پورسنگ‌بر افزود: پیمانکاران مطمئنا به دنبال سود بیشتر از این پروژه هستند ولی به عنوان دستگاه نظارت همه توان خود را برای نظارت دقیق بر پیمانکاران به کار می‌بریم ولی مردم بهترین ناظر هستند و به محض بروز هرگونه تخلف موارد را به ناظران حاضر در محل اجرای پروژه گزارش دهند.

وی گفت: اقطار لوله‌های استفاده شده در طرح جامع فاضلاب شوشتر بر اساس محاسبات مهندسی و کارشناسی و با توجه به نیاز شهرستان شوشتر در آینده مشخص شده است و از این نظر نگرانی وجود ندارد.

مشاور طرح جامع فاضلاب شوشتر خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا دفتر مشاور طرح در شوشتر راه‌اندازی شود تا مردم از نزدیک مشکلات خود را مطرح کنند و رضایتمندی مردم افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس، طرح جامع فاضلاب شوشتر از شهریورماه سال‌جاری کلنگ‌زنی شده است و مشاور این طرح بزرگ شرکت مهندسان دزآب خوزستان است.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول