اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار شوشتر:

تعهدات مجری فاضلاب شوشتر اجرایی نشده است/ مجری به مکاتبات خود رجوع کند

خبرگزاری فارس: معاون شهردار شوشتر گفت: تعهدات و صورت‌جلسه‌های امضا شده بین شهرداری و مجری طرح فاضلاب شوشتر اجرایی نشده و باید به این مشکلات در اسرع وقت رسیدگی شود.

تعهدات مجری فاضلاب شوشتر اجرایی نشده است/ مجری به مکاتبات خود رجوع کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، نادر پارسا‌زاده عصر امروز در جلسه کمیسیون حفاری شوشتر که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: باید مجری طرح فاضلاب شوشتر به تعهدات خود پایبند باشد و در این باره مجری بهتر است به مکاتبات قبلی خود رجوع کند.

وی با اشاره به برخی از مفاد منعقد شده در صورت‌جلسه‌های پیشین امضا شده افزود: قرار بود پس از 100 متر لوله‌گذاری، حفاری‌های پرشده ترمیم شود ولی در شرایط کنونی منطقه کوی شهید فهمیده شوشتر (کمیته سوخت) حفاری شده و اصلا خبری از ترمیم حفاری‌های انجام شده نیست.

معاون شهردار شوشتر با اشاره به اینکه باید به مسائل فنی در این باره توجه بیشتری شود، خاطر نشان کرد: در برخی از محل‌هایی که شبکه جدید احداث شده است شیب مناسبی به لوله‌های دفن شده اعمال نشده و به این دلیل در آینده در این مناطق با گرفتگی‌های متوالی شبکه فاضلاب مواجه خواهیم شد.

وی افزود: نقشه‌های تهیه شده در این باره صحیح است ولی پیمانکاران در اجرای دقیق نقشه‌های در اختیار قرار داده شده دقت نمی‌کنند و به این دلیل با مشکل مواجه خواهیم شد.

*آسفالت‌های انجام شده غیر اصولی است

پارسازاده اظهار داشت: آسفالت‌های انجام شده در مناطق مختلف شهر شوشتر توسط پیمانکاران دست دوم شرکت آب و فاضلاب کاملا غیر اصولی است و باید اصلاح شوند.

وی تاکید کرد: در بیشتر مناطقی که آسفالت نوارهای حفاری انجام شده است، شاهد نشست‌های متعدد هستیم و این موضوع مردم شوشتر را به شدت ناراضی کرده است.

معاون شهردار شوشتر خاطر نشان کرد: شهرداری باید پاسخگوی معابر موجود در سطح شهر باشد ولی اقدامات پیمانکاران فاضلاب شوشتر به نحوی است که جای پاسخگویی باقی نمی‌ماند.

وی افزود: تا کنون با همه درخواست‌های حفاری شرکت آب و فاضلاب خوزستان در شوشتر برای ممانعت از بازگشت اعتبارات موافقت کرده‌ایم ولی شرکت آب و فاضلاب خوزستان نیز باید مشکلات مردم را برطرف کند.

انتهای پیام/72006/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول