اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا تابستان 92 صورت می‌گیرد

اتمام طرح‌های مهر ماندگار بخش آب و فاضلاب هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از اتمام طرح‌های مهر ماندگار بخش آب و فاضلاب استان تا تابستان 92 خبر داد.

اتمام طرح‌های مهر ماندگار بخش آب و فاضلاب هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین خادمی طی نشستی در این رابطه اظهار داشت: تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های مهر ماندگارِ دولت دهم به عنوان بزرگ‌ترین طرح‌های آبرسانی در دست اجرای این شرکت است که بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده تا تابستان سال 92 به بهره‌برداری می‌رسند.

وی افزود: در حال حاضر تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های مهر ماندگارِ دولت دهم شامل؛ طرح آبرسانی جگین  ـ جاسک،جگین ـ بشاگرد و 17 روستای منطقه فرامرزان از خط محرم، به عنوان بزرگ‌ترین طرح‌های آبرسانی در دست اجرای این شرکت است که بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده تا تابستان سال 92 به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: مهم‌ترین پروژه‌های صنعت آب و فاضلاب در استان پس از انقلاب و طی دولت‌های نهم و دهم شامل پروژه‌های تأمین آب اضطراری شهر بندرعباس از چاه‌های دشت شمیل نیان، تامین آب بندر خمیر از بندرعباس، آب جزایر از طریق شیرین سازی آب دریا، تامین آب بندرلنگه از خط محرم و در بخش فاضلاب نیز اجرای طرح فاضلاب جزایر ابوموسی، هرمز و لاوان و 70 درصد از طرح فاضلاب بندرعباس از مهم‌ترین دستاوردهای این صنعت بوده است.

انتهای پیام/88007/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول