اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بناب:

بوی تعفن فاضلاب مردم بناب را عاصی و بهداشت مردم را به مخاطره انداخته است

خبرگزاری فارس: فرماندار بناب گفت: بوی تعفن فاضلاب در ورودی مسیر ورودی شهر مردم را اذیت کرده و بهداشت مردم را به مخاطره انداخته است.

بوی تعفن فاضلاب مردم بناب را عاصی و بهداشت مردم را به مخاطره انداخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی پیش از ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات اجرایی طرح تصفیه‌خانه فاضلاب بناب با اشاره به مسطح بودن شهر بناب اظهار کرد: تکمیل پروژه تصفیه خانه فاضلاب بناب از ضروریات است.

وی افزود: بوی تعفن در مسیر ورودی شهر مردم را اذیت کرده و بهداشت مردم را به مخاطره انداخته است و براساس قول‌های مسئولان قرار بود تصفیه‌خانه تا پایان سال گذشته مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

برقی با بیان اینکه مشکل فاضلاب بناب بیشتر وقت اعضای کار گروه بهداشت شهرستان را گرفته و متوجه خود کرده است، تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب شهری بناب را از خواسته‌های اساسی مردم این شهر برشمرد و گفت: با وجود اینکه این طرح از طرح‌های مهر ماندگار منظور شده ولی طی دو سال اخیر هیچ اقدامی را در این پروژه شاهد نیستیم.

 

 

پیمانکار عملیات اجرایی تصفیه‌خانه فاضلاب بناب را  2 سال است متوقف کرده است

مدیرعامل آب و فاضلاب استان آذربایجان‌شرقی نیز در این نشست با بیان اینکه این پروژه بالای 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد؛ گفت: عملیات اجرایی این پروژه مدت دو سال است که از سوی پیمانکار متوقف شده است.

رضا پوررجب افزود: به خاطر اینکه این طرح سال‌ها پیش آغاز شده و به خاطر اینکه زودتر شاهد بهره‌برداری آن باشیم، این طرح را جزو طرح‌های مهر ماندگار قرار دادیم.

وی با بیان اینکه این شهرستان دارای 11 ایستگاه پمپاژ فاضلاب و 8 هزار انشعاب است، بر فعال‌سازی پروژه توسط پیمانکار تأکید کرد و گفت: تا زمانی که کارگاه پروژه فعال نشود، نمی‌توان تصمیمات دیگری در خصوص پروژه اتخاذ کرد.

عملیات اجرایی پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهری بناب از سال 1381 آغاز و تاکنون حدود 100 میلیارد ریال برای اجرای آن هزینه شده و گفته می‌شود برای تکمیل این پروژه مبلغ 90 میلیارد ریال دیگر مورد نیاز است. 

انتهای پیام/60004/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول