اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی خبر داد

نصب یک دستگاه کلرزن گازی در تصفیه‌خانه فاضلاب محلات

خبرگزاری فارس: معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از نصب و راه‌اندازی یک دستگاه کلرزن گازی ساخت کشور در تصفیه‌خانه فاضلاب شهر محلات خبر داد.

نصب یک دستگاه کلرزن گازی در تصفیه‌خانه فاضلاب محلات

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی، بهمن آنالویی گفت: به منظور کنترل کیفیت پساب خروجی تصفیه‌خانه فاضلاب محلات یک دستگاه کلرزن گازی با هزینه‌ای بالغ بر 15 میلیون ریال نصب و راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: به علت عدم کارکرد سیستم کلرزنی گازی تصفیه خانه فاضلاب محلات و مقرون به صرفه نبودن تعمیر این دستگاه این شرکت اقدام به خرید و نصب یک دستگاه سیستم کلرزن گازی ساخت داخل کشور کرده است.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی اضافه کرد: گندزدایی پساب خروجی تصفیه‌خانه فاضلاب یکی از مهم‌ترین مراحل تصفیه فاضلاب بوده که برای حفاظت منابع آب و با استفاده مجدد از آن صورت می‌پذیرد.

آنالویی با اشاره به هدفگذاری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بر استفاده مجدد از پساب حاصله از تصفیه فاضلاب‌ها اظهار داشت: پساب تصفیه خانه‌های فاضلاب باید بیشتر مورد استفاده قرار یگیرند تا بهره‌وری و ارزش افزوده در این زمینه داشته باشند.

انتهای پیام/87001/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول