اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌رضوی

61 درصد از مصوبات سفرهای رئیس‌جمهور عملیاتی شده است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استانداری خراسان‌رضوی گفت: 61 درصد از تعهدات مصوبات سفرهای رئیس‌جمهوری در خراسان‌رضوی عملیاتی شده است.

61 درصد از مصوبات سفرهای رئیس‌جمهور عملیاتی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد رضا جمشیدی ظهر امروز در جلسه شورای اداری خراسان‌رضوی که در سالن اجتماعات استانداری خراسان‌رضوی برگزار شد، اظهار کرد: سهمیه اشتغال خراسان‌رضوی در سال جاری 155 هزار نفر مصوب شده است که در 10 ماهه نخست سال جاری 81 درصد در حدود 126 هزار نفر اشتغال محقق شده است.

وی در ادامه در ارتباط با کالاهای مصرفی عمومی، افزود: میوه شب عید برای خراسان‌رضوی تامین شده است و توزیع برنج در حال حاضر انجام می‌شود و مشکلی در ارتباط با محصولات دامی وجود ندارد.

جمشیدی در ارتباط با افزایش قیمت مرغ بیان کرد: با توجه به نوسانات قیمت مرغ، برای کارمندان، پادگان‌ها، دانشگاه‌ها و رستوران‌ها مرغ منجمد با قیمت 4800 تومان در نظر گرفته شده است و برای فروش و مصرف‌کننده 5100 تومان مصوب شده که امیدواریم بتوانیم در جلسات تنظیم بازار این مبلغ را کاهش دهیم.

معاون برنامه‌ریزی استانداری خراسان‌رضوی در ارتباط با قاچاق دام خاطر نشان کرد: باید با همکاری دستگاه‌ها و ارگان‌ها مرتبط از هرگونه قاچاق دام از خراسان‌رضوی جلوگیری شود و سازمان دامپزشکی نظارت بیشتری بر این امر داشته باشد.

وی در ادامه عنوان کرد: برای جلوگیری از تخلفات در بازارها و مراکز خرید حدود 25 اکیپ نطارتی که متشکل از نیروی انتظامی، سازمان صنعت و معدن و شهرداری است در سطح خراسان‌رضوی برنامه‌ریزی شده است.

جمشیدی ادامه داد: سه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در خراسان‌رضوی فعال می‌شوند و حدود یک هزار واحد صنعتی جشنواره‌های فروش فوق‌العاده را در خراسان‌رضوی برگزار می‌کنند.

معاون برنامه‌ریزی استانداری خراسان‌رضوی تاکید کرد: در راستای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و نظارت دقیق بر این مسئله فرمانداران شهرستان‌ها حتما جلسه‌های تنظیم بازار را به صورت هفته‌ای برگزار کنند و با حضور اکیپ‌های نظارتی بر این مسئله اقدامات پیشگیرانه انجام شود.

وی در ارتباط با آخرین وضعیت اعتبارات خراسان‌رضوی خاطر نشان کرد: در 10 ماهه نخست امسال مجموعا 955 میلیارد تومان اعتبار مصوب دریافت شده که از این مبلغ 270 میلیارد تومان اعتبارات هزینه‌ای است که 73 درصد به طور میانگین اختصاص یافته است.

جمشیدی در ادامه گفت: از این مبلغ 104 میلیارد تومان حقوق و مزایا است که در 10 ماهه نخست سال 81 درصد تخصیص یافته و سایر هزینه‌های مرتبط با دستگاه‌ها حدود 141 میلیارد تومان است که 67 درصد آن تخصیص داشته است.

معاون برنامه‌ریزی استانداری خراسان‌رضوی خاطر نشان کرد: مجموع اعتبارات عمرانی در 10 ماهه نخست سال جاری 685 میلیارد تومان بوده که 216 میلیارد تومان آن تخصیص یافته که حدود 32 درصد است، همچنین مبلغ 115 میلیارد تومان از این مبلغ در ارتباط با 2 درصد نفت و گاز است که 36 درصد آن اختصاص یافته است.

وی در ادامه اظهار کرد: از 337 میلیارد تومان اعتبارات استانی خراسان‌رضوی حدود 16 درصد آن اختصاص یافته است.

جمشیدی تاکید کرد: در امسال حدود 1035 میلیارد تومان درآمد مصوب داشته‌ایم که در 10 ماهه نخست حدود 818 میلیارد تومان آن در حدود 95 درصد محقق شده است که موفقیت مطلوب پروژه‌های خراسان‌رضوی را در برداشته است.

معاون برنامه‌ریزی استانداری خراسان‌رضوی در ارتباط با آخرین وضعیت مصوبات سفرهای ریاست جمهوری خراسان‌رضوی، ادامه داد: در سفر اول ریاست جمهوری 212 مصوبه با 863 پروژه داشته‌ایم که 90.6 درصد تعهدات به طور کامل انجام شده است.

وی گفت: در دور دوم سفر ریاست جمهوری 293 مصوبه با هزار و 171 پروژه داشته‌ایم که 73 درصد از تعهدات انجام شده و در سفر سوم 46 مصوبه با 116 پروژه داشته‌ایم که 37 درصد از تعهدات محقق شده است که مجموعا در این سه سفر ریاست جمهوری 77 درصد از تعهدات به طور کامل انجام شده است.

جمشیدی با اشاره به مجموع چهار سفر ریاست جمهوری به خراسان رضوی خاطر نشان کرد: مجموعا 710 مصوبه با 2 هزار و 391 پروژه داشته‌ایم که 61.4 درصد از تعهدات انجام و عملیاتی شده است.

انتهای پیام/70018/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول