اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

محور قائمشهر ـ فیروزکوه در اولویت تعریض / راه بیشترین مصوبات سفرهای استانی

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی تعریض محور قائمشهر و فیروزکوه را از اولویت‌های بخش راه برشمرد و گفت: راه بیشترین مصوبات را در سفرهای استانی دولت داشته است.

محور قائمشهر ـ فیروزکوه در اولویت تعریض / راه بیشترین مصوبات سفرهای استانی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، معاون وزیر راه و شهرسازی به منظور رفع موانع اجرایی از پروژه‌های مهم راهسازی مازندران از جمله آزاد راه تهران شمال، تعریض محور سوادکوه و کمربندی مرکز استان بازدید و دستوراتی را درباره تسریع در عملیات اجرایی آنان ابلاغ کرد.

احمد صادقی معاون وزیر راه و شهرسازی در این بازدید با اعلام رضایت نسبی از اجرای عملیات اجرایی پروژه‌های راهسازی مازندران عنوان کرد: یکی از راهکارهای برون رفت از محرومیت و حرکت به سوی توسعه پایدار، ایجاد راه دسترسی و مواصلاتی بوده که در دولت نهم و دهم عنایت ویژه‌ای به این مهم شده است.

وی به نگاه ویژه دولت به اجرای پروژه‌های راهسازی در این استان اشاره و اظهار داشت: با نگاهی به مصوبات سفر ریاست جمهوری و دارا بودن بیشترین مصوبه مربوط به بخش حمل و نقل در مازندران این انتظار می‌رود که توجه ویژه‌ای به توسعه و استاندارد شدن بخش حمل و نقل شود.

صادقی تصریح کرد: با توجه به کثرت پروژه‌های راهسازی در مازندران باید اعتبارات بیشتری به این استان تزریق شده چرا که با سرمایه‌گذاری مناسب و ایجاد یک راه ارتباطی ایمن می‌توان میلیون‌ها گردشگر و مسافر را به این استان هدایت کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این بازدید درباره پروژه آزاد راه تهران شمال عنوان کرد: خوشبختانه اقدامات مثبتی در فاز اول و دوم این پروژه در دست اجرا بوده که امیدواریم با تلاش و همت همه مسئولین ذیربط هر چه زودتر شاهد بهره‌برداری آن باشیم. 

وی در ادامه درباره روند عملیات اجرایی تعریض و چهارخطه کردن محور قائمشهرـ فیروزکوه اظهار داشت: با توجه به اینکه این محور به عنوان یکی از محورهای شریانی مازندران بوده که این استان را به پایتخت کشور متصل می‌کند، ضروری است که توسعه و تعریض آن در اولویت کاری قرار گیرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به عملیات تعریض این محور در حوزه استحفاظی استان تهران انتظار می‌رود با تامین اعتبارات مورد نیاز توسعه و تعریض آن نیز در مازندران علیرغم کوهستانی بودن و شرایط سخت منطقه شتاب بیشتری بگیرد.

به گزارش فارس، در این بازدید علاوه بر معاون وزیر راه و شهرسازی، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران، نماینده ویژه وزیر در آزاد راه تهران شمال، مدیرکل ساخت و توسعه راه‌های شمال کشور، نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین اداره کل راه و شهرسازی مازندران حضور داشتند.

انتهای‌پیام/86018/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول