اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل امور بانوان و خانواده تاکید کرد

لزوم اجرای مصوبات حوزه خانواده و بانوان در کیش

خبرگزاری فارس: مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان بر لزوم اجرای مصوبات مربوط به حوزه زنان و خانواده در کیش تاکید کرد.

لزوم اجرای مصوبات حوزه خانواده و بانوان در کیش

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، پری صیادی امروز در نشست مشورتی مشاوران امور بانوان فرمانداری‌ها و مشاوران امور بانوان دستگاه‌های بخش کیش که در سالن جلسات بخشداری این جزیره برگزار شد اظهار داشت: فعالیت زنان را باید جز باورهای اعتقادی و شخصیتی دانست که در این راستا باید تلاش بیشتری توسط مسئولان صورت گیرد تا بانوان نخبه و شایسته به جامعه شناسانده و از ظرفیت‌های آنها در عرصه‌های مختلف استفاده شود.

مشاور استاندار در امور بانوان به بیان باورها در زمینه‌ها و بخش‌های دینی و سیاسی، اجتماعی پرداخت و گفت: در این راستا باید تلاش کرد که در بین زنان و مردان به تقویت باورهای شایسته برای ارتقا فرهنگی معنوی در جامعه پرداخت.

وی افزود: با در پیش گرفتن تقوای الهی و خدا ترسی، باید از تک روی دوری کرده و از مشورت صاحبنظران در تمامی زمینه‌ها استفاده گردد و بانوان جامعه اسلامی در مسئولیت‌های مختلف در دستگاه‌ها در زمینه صعود باورها برای داشتن جامعه‌ای پویا و سرزنده قدم بردارند.  

وی در ادامه ابراز داشت: ما باید با شناساندن و تقویت باورهای زنان نخبه به جامعه بتوانیم از ظرفیت‌های توانمند آنها در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی اجتماعی استفاده کنیم.

صیادی با توجه به فرا رسیدن هفته وحدت بیان داشت: جامعه هرمزگان که متشکل از دو قشر شیعه و سنی و از خرده فرهنگ‌های مختلف و اقوام متفاوت با توجه به مهاجر پذیر بودن آن تشکیل شده، خوشبختانه همچون دانه‌های تسبیح به هم وصل بوده و دشمن تاکنون با توجه به روحیه اعتقادی مردم این خطه از سرزمین ایران علی‌رغم توطئه‌های مختلف نتوانسته اختلاف ایجاد کند.

صیادی همچنین در این راستا خاطر نشان کرد: مسئولان هم همواره تلاش کرده‌اند تا در این استان وفاق و همدلی برقرار باشد و این از برکات نظام جمهوری اسلامی است که همه در پرتو وجود نازنین پیامبر اسلام و اعتقاد به مبانی اسلامی و در سایه رهنمودهای مقام عظمای ولایت با اتحاد و همبستگی کامل در کنار هم و در راه اعتلای ایران اسلامی تلاش کنند.

وی از اجرایی شدن مصوبات در حوزه زنان و خانواده در دستگاه‌های اجرایی وابسته به وزارت کشور و دستگاه‌های دولتی در بخش کیش خبر داد و گفت که این مصوبات لازم اجرا است.

در پایان نشست مشورتی بانوان نظرات و پیشنهادات بانوان بخش کیش "صیادی" گفت باید همه مسئولان دستگاه‌ها با تعامل به حل مشکلات در حوزه زنان بپردازند.

وی همچنین از طرح ساماندهی اشتغال زنان سرپرست خانوار و اعطای تسهیلات خود اشتغالی برای تعاونی‌های زنان سرپرست خانوار به مبلغ 35 میلیون ریال در این بخش خبر داد.

انتهای پیام/88003/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول