اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان:

برقراری تعامل با رسانه‌ها برای کاهش آسیب‌ها ضروری است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: برقراری تعامل مناسب با رسانه‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، پیشگیری از وقوع جرم و از سوی دیگر آشنا‌سازی مردم با وظایف قانونی خود از رویکرد‌های مهم کاری ناجا است.

برقراری تعامل با رسانه‌ها برای کاهش آسیب‌ها ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان  ‌حسین چناریان‌‌ در جلسه هماهنگی کمسیون اطلاع‌رسانی این نهاد در کرمان اظهار داشت: افکار عمومی ‌پدیده‌ای روانی - اجتماعی و مبتنی بر فرآیندی پیچیده از انواع مختلف ارتباطات اجتماعی است که نقش رسانه در شکل‌دهی آن غیرقابل انکار است.

وی ادامه داد: رسانه‌های جمعی به عنوان مهم‌ترین ابزار ارتباطی در تکامل جوامع انسانی و توسعه کشورها به شمار می‌روند و در این راستا نقش رسانه‌ها در ارتقای سطح دانش و آگاهی مردم و ترویج هنجارهای اجتماعی در اذهان عمومی مهم و تاثیرگذار است.

چناریان بیان کرد: با بهره‌مندی درست و کامل از این ظرفیت می‌توان در پیشبرد برنامه‌های پیشگیرانه و از سوی دیگر روشنگری و آگاه‌سازی مردم بهره جست و تهدیداتی که در حال حاضر دشمنان نظام برای نابودی ارزش‌ها و باورهای ما تدارک دیده‌اند با همکاری و هماهنگی تمام عوامل اجرایی از جمله رسانه‌ها قابل خنثی است.

وی با تاکید در مورد اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی بهینه ویژه تعطیلات نوروز و چهارشنبه آخر سال با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها تصریح کرد: برقراری تعامل مناسب با رسانه‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و از سوی دیگر آشنا‌سازی مردم با وظایف قانونی خود از رویکرد‌های مهم کاری انتظامی استان محسوب می‌شود.

فرمانده انتظامی کرمان گفت: رسانه ابزاری قدرتمند در راستای شکل‌دهی افکار عمومی است و خبرنگاران می‌توانند با تنویر افکار عمومی در راستای نهادینه کردن قوانین و مقررات در جامعه نقش مهمی از خود ارائه کرده و از این طریق زمینه ایجاد یک کشور منضبط را فراهم کنند.

‌چناریان‌ افزود: دشمن تمام مقدورات رسانه‌ای خود را برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پای کار آورده و امید است در این برهه از زمان با تعاملات بیش از پیش‌، زمینه‌های حفظ دستاوردهای نظام و پیشرفت در بخش‌های مختلف توسط جوانانمان فراهم شود.

انتهای پیام/2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول