اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام خبر داد

برگزاری کلاس‌های آموزش آسیب‌شناسی مددجویان در چرام

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد چرام از برگزاری کلاس‌های آموزش آسیب‌شناسی جهت 100 نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

برگزاری کلاس‌های آموزش آسیب‌شناسی مددجویان در چرام

علی‌حسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام از برگزاری کلاس‌های آموزش آسیب‌شناسی جهت 100 نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

رئیس کمیته امداد چرام اظهار کرد: ارائه خدمات فرهنگی به فرزندان مددجویان یکی از بهترین برنامه‌های کمیته امداد در راستای خدمت‌رسانی به آن‌ها می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه تعداد 954 دانش‌آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد شهرستان چرام هستند، عنوان داشت: یکی از مسائل مهمی که کمیته امداد در بحث فرهنگی به صورت جدی دنبال می‌کند علاوه بر رسیدگی به وضعیت تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت و ارائه کمک هزینه‌های تحصیلی به آنان، آموزش آن‌ها در زمینه‌های مختلف برای ورود به زندگی اجتماعی است.

این مسئول تصریح کرد: در همین راستا کمیته امداد شهرستان چرام جهت رفع مشکلات دانش‌آموزان و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی آنان اقدام به برگزاری یک دوره آموزشی جهت 100 نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت کرده است.

مظاهری ضرورت بر تحکیم و صیانت از نهاد خانواده و تقویت اصل خانواده محوری در جامعه، نظام آموزشی تربیتی خانواده و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی را از جمله مسائل آموزشی در این دوره‌ها عنوان کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان چرام یادآور شد: نیازهای اساسی و آسیب‌ها و مشکلات روحی و مادی خانواده‌ها شناسایی و با برنامه‌ریزی‌های متنوع کمک‌های لازم در جهت رفع آن‌ها به عمل می‌آید.

وی هزینه برگزاری این دوره‌های آموزشی را مبلغ 65 میلیون ریال عنوان کرد و متذکر شد: دوره آسیب‌شناسی اجتماعی با موضوعاتی همچون اعتیاد، بزه‌کاری ، تأثیر ماهواره بر زندگی و دیگر آسیب‌های اجتماعی تشکیل شد و با استقبال قابل توجه دانش‌آموزان مددجو مواجه شد.

این مسئول برگزاری این دوره‌ها را  فرصت مغتنمی برای آموزش و بهره‌بری از نظرات کارشناسان و اساتید جهت پیشگیری از آسیب‌های احتمالی دانست و هدف از اجرای این دوره را کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین مددجویان عنوان کرد.

وی افزود: کمیته امداد چرام در راستای تکریم مددجویان گام برداشته و در جهت ارتقاء سطح آگاهی آنان و رفع مشکلاتشان تلاش می‌کند.

انتهای پیام/82002/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول