اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زاکانی در نشست «نقدی بر انتخابات آزاد» مطرح کرد /2

گفتمان پیشرفت اسلامی کلید تکامل / آسیب‌های دوران اصلاحات به کشور

خبرگزاری فارس: دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: گفتمان پیشرفت اسلامی امروز ما را در سیر رشد و تکامل نهایی کمک کرده و سبب توسعه و ترقی می‌شود.

گفتمان پیشرفت اسلامی کلید تکامل / آسیب‌های دوران اصلاحات به کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین علیرضا زاکانی امروز در نشست نقدی بر انتخابات آزاد که در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام‌ خمینی(ره) قزوین برگزار شد، اظهار داشت: گفتمان پیشرفت اسلامی امروز ما را در سیر رشد و تکامل نهایی کمک کرده و توجه به این گفتمان یک نگاه اساسی را طلبیده که باید مبانی درست خویش را به دست آوریم که این همان اسلام ناب و متعالی است.

زاکانی با بیان اینکه توجه به اندیشه‌ها و فرموده‌های رهبری باید اصل امور قرار گرفته و وظیفه آحاد ملت در این مسیر مشخص است، تصریح کرد: امروز در ابعاد مختلف قوت و ضعف داشته و در حوزه‌های علم و فناوری نیز فرصت‌های زیادی را برای رشد و تکامل داریم.

وی با بیان اینکه تاکنون سه نقشه راه توسط ملت تجربه شده است، افزود: امسال در حال سپری کردن نقشه راه هستیم و این نقشه‌های راه با یکدیگر تاکنون تفاوت‌هایی را نیز داشته‌اند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دنیای غرب پس از نهادینه کردن بنیان خود با توسعه دانش به تولید ثروت پرداخت و با به کارگیری استعمار دیگر کشورها، خود را به یک فساد تبدیل کرد.

زاکانی ادامه داد: اشکال گفتمانی که شش سال بعد از دفاع مقدس نیز شکل گرفت توجه به همین گفتمان غرب‌گرایی بود.

وی ابراز داشت: البته در دوران سازندگی کارهای بزرگی به انجام رسیده که امروز ما را در جایگاه بالا قرار داده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: غرب انسان را محور عالم تلقی کرده و جامعه را تنها منحصر در افراد و مناصب می‌بیند.

زاکانی ادامه داد: در نگاه غرب زیرساخت جامعه انسان بوده و دنیای غرب انسان را موجودی تاریخی دانسته و جامعه را تنها در قالب آمال و آرزو تلقی می‌کند.

وی عنوان کرد: رهبری در سال 72 فرمودند که بیشتر از 60 تا 70 درصد از زیرساخت‌ها در کشور ما فرهنگی است.

زاکانی عنوان کرد: در دوران ریاست جمهوری آقای هاشمی رفسنجانی توجه به مصرف و بی‌دقتی در توزیع درست ثروت، ادبیات جامعه را تغییر داد و سبب افزایش ناعدالتی شد.

وی ادامه داد: در حوزه فرهنگ در دوران سازندگی در اوج بی‌دقتی در زمین بازی دشمن کوتاه آمدند و دوران بعد از سال 76 نیز همین الگوی غلط را در حوزه سیاست و فرهنگ ادامه داده و آن را پیاده کردند.

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ابراز داشت: آسیب‌های جدی را کشور در زمان اصلاحات متحمل شد و از سال 84 بود که مسیر تغییر کرد.

زاکانی اضافه کرد: امروز در شرایط خاصی هستیم، در دورانی حساس از حساسی‌ترین لحظات تاریخی قرار گرفته‌ایم و باید آن را به افتخار برسانیم.

وی عنوان کرد: دشمن امروز با تمام وجود متوجه شده که بودن و نبودنش به انقلاب اسلامی وابسته بوده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما امروز باید به صحنه آمده و با تمام وجود از ارزش‌های ایمانی خویش دفاع کنیم.

زاکانی افزود: خط تلاش دشمن امروز این است که بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کند و اینکه نظام اسلامی را سرنگون کرده و آن را خدشه‌دار کنند.

انتهای پیام/77005/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول