اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

خودتحریمی به اقتصاد ما آسیب می‌زند

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از توقف بی‌دلیل کالاهای صادراتی گفت: ما دچار خودتحریمی هستیم و این بیشتر از تحریم‌های ناشی از بیگانگان به اقتصاد ما ضربه می زند.

خودتحریمی به اقتصاد ما آسیب می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محسن رضایی صبح امروز در جمع مردم شهیدپرور کرمانشاه در مجموعه ورزشی آزادی این شهر در جشن میلاد پیامبر (ص) و امام صادق (ع) بیان داشت: پیامبر (ص) از خلق عظیم برخوردار بودند، چرا باید اخلاق در جامعه ضعیف باشد.

رضایی با اشاره به اینکه پیامبر (ص)، عرب‌ها را از جاهلیت به تمدن رساند، تاکید کرد: باید تعالیم نجات‌بخش اسلام به‌طور واقعی در اقتصاد و سایر مسائل زندگی پیاده شود.

وی اظهار داشت: در استان کرمانشاه امکانات بسیاری برای تجارت وجود دارد و با استفاده از این امکانات می‌توان بی‌کاری را ریشه‌کن کرد.

رضایی خاطرنشان کرد: پهلوانان بی‌ادعای کرمانشاهی رویاهای صدام، آمریکا و بدخواهان ایران اسلامی را ناکام گذاشتند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از اوضاع بازارچه‌ها، تصریح کرد: ما دچار خودتحریمی هستیم و این به ما آسیب می‌زند.

رضایی با بیان اینکه هزار تومان امروز، به ارزش سیصد تومان سال گذشته است، خاطرنشان کرد: ما با اسلام فاصله داریم و نباید یک فقیر یا معتاد در جامعه وجود داشته باشد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: استفاده از زمین‌های حاصل‌خیز که مورد تاکید مقام معظم رهبری است نباید مورد غفلت قرار گیرد.

وی موضوع فرهنگ و هنر را موضوعی دانست که فقط در چند استان بدان توجه می‌شود و زاگرس‌نشینان را مردمانی سرشار از هنر توصیف کرد و اعلام کرد: کرمانشاه می‌تواند یک قطب فرهنگ‌ساز باشد.

رضایی تاکید کرد: مردم در سال‌های آینده تحریم‌ها را خنثی می‌کنند و به عزت روزافزون و رفاه اقتصادی می‌رسند.

وی اعتماد به جوانان را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: زمانی که امام (ره) فرماندهی سپاه را به من سپرد، 27 سال سن داشتم و امروز باید به جوانان و تحصیل‌کرده‌ها بیشتر توجه کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر مردمی کردن اقتصاد، اقتصاد مردمی را اقتصاد بدون تورم اعلام کرد و گفت: باید جوانان را به عرصه اقتصاد و سایر عرصه‌ها وارد کنیم.

رضایی اظهار داشت: باید خود را برای یک جنبش جدید که از توانمندسازی شروع می‌شود، آماده کنیم و جزئیات بیشتر در این‌باره را در ماه‌های بعد اعلام می‌کنم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در راس این مملکت، مقام معظم رهبری هستند و در این مملکت، مردمان شریفی زندگی می‌کنند.

انتهای پیام/2700/ر40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول