اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران در مجلس عنوان کرد

توافق مجلس و دولت بر توجه به قشر آسیب‌پذیر جامعه

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با جلساتی که برگزار شد، مجلس و دولت بر توجه به قشر آسیب‌پذیر جامعه توافق کردند.

توافق مجلس و دولت بر توجه به قشر آسیب‌پذیر جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا زاکانی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین که در محل دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، همراهی دولت و مجلس را برای مشکلات مردم ضروری دانست و اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلساتی که با دولت داشتند به این نتیجه رسیدند که باید بیش از همه به قشر آسیب‌پذیر جامعه توجه کرد.

امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که 34 سال از عمر آن می‌گذرد باید بیش از پیش به ارزش‌ها و آرمان‌های والا و مقدس امام راحل و شهدا توجه کنیم.

وی ادامه داد: یکی از افتخارات ملت ایران این است که در تمام صحنه‌ها حضوری چشمگیر و گسترده داشته و این حضور مردم ایران یکی از دستاوردهای این نظام به شمار می‌رود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دست‌آوردهای این نظام افزود: باید دقت کنیم در هر زمانی که از این انقلاب فاصله گرفته‌ایم دچار آسیب‌های جبران‌ناپذیری شده‌ایم و هر جایی که هوشیار و با بصیرت در صحنه حضور داشته‌ایم، دشمنان نتوانسته‌اند کاری از پیش ببرند.

زاکانی با اشاره به هوشیاری ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان ابراز داشت: دشمنان می‌دانند که قادر نیستند در برابر این شجره طیبه ایستادگی کنند و هر روز به فکر توطئه‌ای برای این نظام هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران حضور همیشگی مردم ایران در تمام صحنه‌ها است.

زاکانی ادامه داد: این ملت بسیجی توانسته‌اند در تمام صحنه‌ها به خصوص در حماسه 9 دی حضوری چشمگیر را به تمام دنیا نشان دهند و در هشت سال دفاع مقدس نیز حماسه‌ای بزرگ از خود بر جای گذاشتند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تبیین گفتمان پیشرفت اسلامی در جامعه را مهم دانست و یادآور شد: باید با تلاش مضاعف گفتمان پیشرفت اسلامی را در ابعاد مختلف در جامعه احیا کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین نیز در این دیدار عنوان کرد: تبیین آرمان‌های امام خمینی(ره) در جامعه مهم است و باید این آرمان‌ها در جامعه احیا شود.

آیت‌الله هادی باریک‌بین تقویت معنویات در جامعه به خصوص در بین نسل نوجوان و جوان را ضروری دانست و گفت: امروز شاخ و برگ نظام مقدس جمهوری اسلامی به تمام کشورهای اسلامی رسیده است.

وی ادامه داد: باید کتاب آسمانی قرآن را در دانشگاه‌ها و پادگان‌های نظامی گسترش داده تا بتوانیم این اسلام ناب محمدی را در تمام جهان ترویج دهیم.

انتهای پیام/77001/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول